    From: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Sat, 13 Mar 2010 13:52:52 +0100
    me4on$4rf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8abcfe$1@news.home.net.pl>
    <hmh02b$mqs$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hmhdt5$fkr$1@inews.gazeta.pl>
    <hmjjan$bru$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmk53j$8iq$1@news.onet.pl>
    <hmm7r9$kci$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8eb848$1@news.home.net.pl>
    <hmope3$dar$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4b900736$1@news.home.net.pl>
    <hmrbcv$54n$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hn60q4$i54$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hn7t71$jps$1@mx1.internetia.pl>
    <hn8hi0$f50$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hn8mh8$rvo$1@mx1.internetia.pl>
    <hne1ds$g25$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hneieh$j24$1@mx1.internetia.pl> <hnfrjq$vu$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hnfrjq$vu$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > To jest bicie przez was piany z gówna. Sami sobie stwarzacie problemy i o
    > nich usilnie dyskutujecie.

    Przecież problem to Ty stworzyłeś. Większość osób w tym wątku nie neguje, że
    istnieje coś takiego jak kultura. Ty jeden masz problem ze zrozumieniem
    tego.

    > Wystarczy, że jest głupie a przez to niebezpieczne. Wiele rzeczy można
    > przewidzieć, ale głupka hamującego w celu ustąpienia pierwszeństwa
    > nieposiadającemu owego pierwszeństwa można nie przewidzieć. Dlatego jeden
    > drugiemu wjeżdża w dupę, oczywiście na życzenie wpuszczającego.

    Widzisz, dochodzimy do sedna problemu. Ty twierdzisz, że nie można
    przewidzieć, a ja uważam, że piszesz bzdury. Jeżeli nie jesteś w stanie
    przewidzieć, że samochód jadący przed Tobą może się zatrzymać (niezależnie z
    jakiego powodu, "prawnie" czy "bezprawnie") to jesteś albo idiotą, albo nie
    masz pojęcia o prowadzeniu samochodu. W dodatku nikt tu nie pisał o
    gwałtownym, awaryjnym hamowaniu, żeby kogoś wpuścić mimo, że nie ma takiego
    obowiązku. To Ty sobie to dopowiedziałeś, bo tylko w ten sposób możesz
    próbować bronić swoich bredni. Cały czas była mowa o manewrach, które
    kierowcy na drodze z pierwszeństwem nic nie kosztują. Zdjęcie nogi z gazu,
    zmiana pasa, powstrzymanie się od gwałtownego przyspieszenia, itp. To jest
    kultura i myślenie oraz płynna jazda. Tego nie rozumiesz, albo już
    zrozumiałeś, ale nie masz jaj, żeby się do tego przyznać.

    > I jak nie ma kopa to nie wjeżdża. Wjeżża tak, by nie było wymuszenia.

    Rozumiesz co czytasz? Nikt nie wymusza. To kierowca z pierwszeństwem
    decyduje, czy może sobie pozwolić na wpuszczenie kogoś z podporządkowanej.

    > Pierlisz głupoty.

    To jest jak rozumiem jeden z Twoich rzeczowych argumentów o które prosiłem?

    > Nie wpuszczę, bo prawo określa pierwszeństwo. Jak pies na michę ma czekać
    > na swoją kolej.

    Nie przepuścisz kobiety z płaczącym dzieckiem w kolejce, bo "jak pies na
    michę ma czekać na
    swoją kolej"? To jest właśnie brak kultury.

    Tym się różnimy i dlatego nie możemy dojść do porozumienia. Ja nie mam
    problemu, żeby kogoś w kolejce przepuścić mimo, że nie muszę tego robić.
    Mnie nikt za mordę nie musi trzymać przepisami, żebym myślał i umiał
    funkcjonować w społeczeństwie.

    > Niczego nie będę udowadniał.

    Bo nie jesteś w stanie, ale o tym wiem już od jakiegoś czasu. Świadczy to
    tylko o Tobie i Twoich wypocinach.

    Macie stosować się do prawa albo PJ do
    > szuflady. Schizofrenia was dopadła?

    Znów skorzystam z Twojego ulubionego "argumentu": nie stosuj na mnie/nas
    swoich projekcji.

    > Dobrze, że nie 250 pojazdów. To są dyrdymały. Opowiadasz pierdoły.

    He, he, he :-) A skąd wziąłeś wcześniej sznur 10 pojazdów? Tobie wolno
    wymyślać ilość pojazdów, a mnie nie?
    Argumenty: "pierdoły" i "dyrdymały" są najbardziej rzeczowe jakie znalazłeś?
    Co za nędza umysłowa...

    > Moje zdrowie ma się dobrze. Pytania są zbyteczne. To nie piaskownica.
    > Droga to nie miejsce na poglądy i widzimisię więc sam się ośmieszasz.
    > Jeżdżę wystarczająco długo by nie ulegać bredniom i nowomodom domorosłych
    > twórców prawa i kultury. Tylko stosowanie prawa pozwala przewidywać i być
    > przewidywalnym.

    Nie wiem czy zauważyłeś, ale to jest grupa dyskusyjna. Tu się dyskutuje,
    wymienia poglądy. Nie rozumiesz tego, jak wielu innych rzeczy, mogę Ci tylko
    współczuć ograniczenia umysłowego. Zarzucasz mi pieprzenie głupot, ale nie
    potrafisz rzeczowo odpowiedzieć na proste pytania. Stawiasz tezy, ale nie
    potrafisz ich obronić, zmieniasz temat, myslisz, że w ten sposób zamaskujesz
    swoją głupotę i ograniczenie. Niestety słabo Ci idzie.
    Z jednej strony upierasz się, że prawo trzeba bezwzględnie stosować
    twierdząc, że to zapewni wszystkim bezpieczeństwo. Z drugiej strony
    krytykujesz niektóre przepisy, które wg Ciebie są głupie i bezsensowne
    (np.światła). To w końcu jak jest? Dopuszczasz możliwość, że jakiś przepis
    jest bezsensowny lub nieprecyzyjny, ale gdy robi to ktoś inny to już
    niedobrze? Jesteś zwykłym hipokrytą i to najgorszego gatunku.
    Przeraża mnie, że być może rzeczywiście szkolisz innych kierowców. Jeżeli
    wkładasz im do głowy takie brednie i jest więcej takich osób jak Ty, to
    nigdy w tym kraju nie będzie wysokiego poziomu wyszkolenia kierowców.
    Przeraża mnie, że wykazujesz totalny poziom odmóżdżenia. Jeżeli nie ma
    przepisu, nakazu, to nie można myśleć i się dostosowywać do sytuacji. To
    przez takich jak Ty, powstają nowe zakazy, nakazy, bo inaczej nie można nad
    idiotami zapanować.
    Nie wierzyłem, że ta dyskusja doprowadzi do zmiany Twojego zdania lub
    chociaż rzeczowej dyskusji bo wielokrotnie udowodniłeś, że w Twoim przypadku
    jest to niemozliwe. Mam tylko nadzieję, że kilka osób, które myślą/myślały
    podobnie jak Ty, zrozumieją, że być może życzliwość, kultura i myślenie na
    drodze nie są głupie i warto zacząć je stosować.

    > "Chamstwu w życiu należy przeciwstawiać się siłom i godnościom osobistom"

    Jeżeli to jest Twoje motto życiowe, a Ty identyfikujesz się z postacią,
    która to powiedziała, to wiele wyjaśnia...

    Pozdrawiam
    Czabu