    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Sun, 28 Feb 2010 16:43:59 +0100

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hmdssj$12g$1@news.interia.pl...
    > Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Wlaczylem kierunek i wyjezdzam... Pacjent musial zmienic
    > Ruch na drodze w miescie ma pewien rytm a motocyklisci sie z niego
    > Może zmienił bo musiał, może zmienił bo chciał. Pojeździj jakiś czas na
    > motocyklu - zrozumiesz o co chodzi.
    > Jeżeli nie pojeździsz nigdy nie pojmiesz oglądu sytuacji z pespektywy
    > dwóch kółek.

    I z obserwacji wynika, nie wnikając w szczegóły, że motocykle zapierniczają
    dużo szybciej niż jest dozwolone. Dlatego powstają takie konflikty i
    niebezpieczne sytuacje. Kierujący motocyklem też powinien zdawać sobie
    sprawę z przyśpieszenia i zagrożenia wynikającego z nagłego pojawienia się
    na wolnym pasie. Czy motocyklista moze być aż tak odmóżdżony? Przecież nic
    go nie chroni.
    neelix
    neelix