    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Sun, 28 Feb 2010 16:29:44 +0100

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hmdq88$aui$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Nie wiem czy zasygnalizowal...
    > Odpalasz auto, patrzysz w lusterko - widzisz motocykliste jadacego lewym
    > pasem, wlaczasz kierunkowskaz i wyjezdzasz na prawy pas. W tym momencie
    > slyszysz klakson i o pare cm wyprzedza Ciebie motocykiel. Na swiatlach ma
    > pretensje, ze zajechales mu droge...

    A jak jedzie drogą z pierwszeństwem i miga, że na skrzyżowaniu skręca w
    prawo to też beztrosko wyjedziesz z podporządkowanej? Miałem taką sytuację.
    Jakiś "obcy"(z innego miasta) migał prawym więc jeszcze bezpiecznie
    wyjechałem i jadę dozwolone 50, a ten pajac pojechał prosto i pluł się, że
    nie jadę szybciej. Chyba nawet nie wiedział, że nadal migał. Masz nauczkę na
    przyszłość, że musisz być pewny zanim coś zrobisz. On ma prawo zmienić pas i
    włączając się do ruchu musisz być na to przygotowany. Tym bardziej jak
    jedzie motocykl, którego kierujący najczęściej jest mocno pogięty
    psychicznie.
    neelix