  • Data: 2010-02-28 15:17:56
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    P_ablo pisze:

    > Mial prawo... a ja mialem wlepiac galy w lusterko wlaczajac sie do ruchu i

    Dokładnie. Masz wiedzieć, co się dzieje dookoła, żeby nie wymusić
    pierwszeństwa. A jako włączający się do ruchu ustępujesz je wszystkim.

    Wiem, że to kłopotliwe - w samochodach jest irytująco ograniczona
    widzialność (dlatego nie lubię nimi jeździć, choć z reguły trzeba). Ale
    cóż - jak nie potrafisz, nie pchasz się na afisz.

    I w takiej sytuacji grzecznie przepraszasz, zamiast pyskować, że ktoś
    "ryj wydarł".

    > zakladac,
    > ze nawet gdy zobaczy moj kierunkowskaz postanowi zmienic pas BO ON
    > MA PRAWO.

    Sorry winnetou, ale jeśli już się znalazł na tym pasie, to miał
    pierwszeństwo.

    Co więcej jeśli mówimy już o włączaniu się do ruchu, to nawet jeśli się
    na nim jeszcze nie znalazł, to miał pierwszeństwo, bo włączający się do
    ruchu muszą je ustępować wszystkim.