  • 1. Data: 2009-04-24 16:23:15
    Temat: windows seven i pytania (mam nadzieje sprzetowe)
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Poniewaz W7 RC1 juz powoli pojawia sie na sieci a niektorzy bardzo
    zachwalaja wersje beta mam pytanko czy w dzisiejszych czasach warto
    instalowac jeszcze wersje 32bitową systemu czy tylko i wylacznie
    64bitową?
    Komp (laptop) wykorzystywany typowo w warunkach domowych do programow
    biurowych, neta, filmow itp.
    Raczej niewiele programow 64bit. W takim przypadku co ma wieksze
    uzasadnienie?
    Oczywiscie procek core2duo w miare nowy.
    Przy okazji pytanie czy takie typowe programy jak winrar wykorzystuja
    juz oba rdzenie w prockach? A jesli nie to jakie programy z tego
    korzystają ? Moze nowy windows potrafi z nich czerpac jakies korzysci ?

  • 2. Data: 2009-04-25 08:07:46
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    BearBag pisze:
    > [...] mam pytanko czy w dzisiejszych czasach warto
    > instalowac jeszcze wersje 32bitową systemu czy tylko i wylacznie
    > 64bitową?

    Pytanie w ogóle nie sprzętowe.
    Przekierowuję na pl.comp.os.ms-windows.winnt.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |