    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: windows 7 i android przeglądanie zasobów
    Date: Mon, 18 Nov 2013 14:27:07 -0500

    On 11/18/2013 12:31 PM, J.F wrote:

    dzięki za odzew.

    > Rozumiem ze z innego peceta mozna sie na ten komputer dostac ?

    jak najbardziej. zero jakichkolwiek problemów.

    > Nazwa z polskim znaczkiem, czy innym "specjalnym" ?

    nie. zwykła prosta nazwa, nawet mniej niż 8 znaków.

    > Sprawdzic w event viewer co tam sie zapisalo.

    zero wpisów w tym temacie. chyba, ze jest jakiś ekwiwalent w androidzie,
    który można przejrzeć. android nierootowany.

    > Zapisane wczesniej hasla w Androida ?

    raz bylo. raz nie bylo. nie ma znaczenia. za pierwszym razem, po
    znalezieniu kompa w sieci, android che się łączyć jako anonim, ale ze
    nie może, to prosi o hasło użytkownika i po podaniu wchodzi. tak się
    dzieje na pozostałych kompach. na tym, po "tapnięciu" na IP or razu
    placze i wywala tę listę. nawet jak jest wpisany i zapamiętany nic to
    nie zmienia. nawet appa przez którego się łączę ze skasowaniem całej
    jego historii, przeinstalowałem.

    > IP tylko w v6.

    v4 i v6. tak maja wszystkie kompy. <rs>