  • 11. Data: 2012-04-25 19:56:27
    Temat: Re: winXP na ssd
    Od: <news>

    Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał:
    > Zapis na dysk wykorzystuje DMA, wiec praktycznie nie rusza CPU,
    > co do ramdysku, to jaki soft do tego wykorzystujesz?
    > Jak rozumiem XP32bit?

    Sprawdzałem to na ImDisk, maszyna i soft 32bitowe.
    Na razie nie wiem jak sprawdzić kopiowanie bezpośrednio do RAMu, nie mam
    pomysłu.

  • 12. Data: 2012-04-26 22:49:28
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 2012-04-20 10:46, m4rkiz pisze:

    > w kwestii formalnej - czemu ~750 a nie 75000?

    Najtańszy Windows 7 Home Premium BOX mniej więcej tyle kosztuje.
    http://www.skapiec.pl/site/cat/3006/comp/684684

    To są ceny internetowe, średnia cena ze sklepów "w pobliżu" (tzn. do
    szybkiego kupienia bez bawienia się w przesyłki) Win7 HP BOX to właśnie
    ~750 zł.

    Przypomnę - z postu wynikało, że zleceniodawca raczej nie będzie teraz
    zmieniał płyty głównej, więc zabawa z wersję Upgrade lub OEM jest tak
    średnio opłacalna - owszem, teraz oszczędzi się 1/2 ceny, ale jak płyta
    niedługo dożyje swoich dni (moralnie lub technicznie) będą to pieniądze
    wyrzucone w błoto. IMHO wersję upgrade lub OEM warto kupować tylko z
    nową/do praktycznie nowej płyty głównej, jeśli jesteśmy przekonani że
    posłuży nam minimum kolejne 2-3 lata.
    O jazdach z "wykładnią autentyczną" licencji OEM w MS nawet nie
    wspominam - AFAIK tu wraz z Win7 sporo się zmieniło i w MS wykonano
    woltę o 180 stopni (nie jestem przekonany czy to było do końca przemyślane).

    --
    /MB

  • 13. Data: 2012-04-27 09:01:26
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Michal nabazgrał(a):

> [...]
    > wyrzucone w błoto. IMHO wersję upgrade lub OEM warto kupować tylko z
    > nową/do praktycznie nowej płyty głównej, jeśli jesteśmy przekonani że

    Wtedy dzwonisz do MS na party-line i ci aktywują od nowa dla nowej płyty,
    takie to trudne ??

  • 14. Data: 2012-04-27 16:08:14
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Michal" <u...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > nowej płyty głównej, jeśli jesteśmy przekonani że posłuży nam minimum kolejne

    ze tak powiem 'kwestia sumienia' ;)

    > O jazdach z "wykładnią autentyczną" licencji OEM w MS nawet nie wspominam -
    > AFAIK tu wraz z Win7 sporo się zmieniło i w MS wykonano woltę o 180 stopni
    > (nie jestem przekonany czy to było do końca przemyślane).

    'oni' sami nie wiedza jak interpretowac wlasna eula (licencje oem, kafejki itd.)
    wiec mnie to obchodzi jeszcze mniej, a przy zmianie plyty dochodzi jedynie
    zlotowka za telefon na ichni automat