  • 71. Data: 2017-11-20 11:28:46
    Temat: Re: więzienie za cofanie licznika
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-11-16 o 22:16, Tomasz Pyra pisze:

    > Ci którzy się nie będą bali tego robić - zyskają jeszcze większą przewagę
    > niż mają dziś.
    >
    > Formalnie pewnie cofał będzie Turek w Niemczech i w sumie sprawa chyba
    > będzie czysta wtedy.

    Ewentualnie Tusk będzie cofał.

  • 72. Data: 2017-11-21 15:06:43
    Temat: Re: wiezienie za cofanie licznika
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 17 listopada 2017 20:00:48 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > fajnie by było jakby w razie jakiejs grubszej awarii mozna
    > było zostawic zepsute auto (sprzedac, zezłomowac etc) i na miejscu kupic
    > inne i dalej juz jezdzic tym kupionym bez zadnej koniecznosci
    > przerejstrowywania etc. Czy urzednicy kiedys na to wpadna?

    My klienci na to wpadniemy, gdy nastaną pojazdy autonomiczne i zniknie
    potrzeba/przyjemność posiadania auta na własność.

  • 73. Data: 2017-11-21 16:10:54
    Temat: Re: wiezienie. przestaną rządzić.
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 19 listopada 2017 18:23:20 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:

    > I wszelkie decyzje, które mają bez szemrania wykonać wschodnie
    > prowincje, będą zapadać w Berlinie.

    W demokracji nie ma bez szemrania, ale trzeba chodzić na wybory, nie wybierać idiotów
    i nie wymagać od nich, aby państwem rządzili w sposób, który nigdy byśmy we własnym
    domu nie zastosowali.
    Gdybym zapukał do przeciętnego człowieka i chciał od niego 1000 zł, aby za miesiąc
    dać mu 500 zł, to by mnie psem poszczuł i ze schodów zrzucił.
    Taki sam "biznes plan" dał wygraną w ostatnich wyborach.

  • 74. Data: 2017-11-22 04:11:49
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-17 o 21:24, Kris pisze:

    > A dasz radę odpowiedzieć merytorycznie?

    Odpowiadam - widać, że się nie zgadza.
    Przebieg na liczniku nie jest prawdziwym przebiegiem auta.

    > Pytanie było proste

    Odpowiedź też.
    Geniusz tkwi w prostocie.

  • 75. Data: 2017-11-22 04:19:53
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-17 o 22:57, Kris pisze:

    > Bardziej od "rocznika" wg mnie

    Problem polega na podawaniu nieprawdziwego przebiegu, jako prawdziwego.
    Czyli na oszukiwaniu kupującego. Jeżeli obecnie - jak twierdzisz - cena
    wynika z rocznika, a nie ze złożenia rocznika, przebiegu i ogólnego
    stanu, to właśnie z tego powodu, że oszukiwanie na przebiegu stało się
    tak częste, że nie można poważnie traktować przebiegu widniejącego na
    liczniku używanego auta z Niemiec wystawionego na sprzedaż w Polsce.
    Kara za kręcenie licznika, to jest po prostu kara za oszustwo.
    Jeśli ktoś wymienił zegary i lojalnie o tym informuje w opisie, że
    przebieg na liczniku nie ma związku z faktycznym przebiegiem
    sprzedawanego auta, to nie ma sprawy.

  • 76. Data: 2017-11-22 09:06:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-22 o 04:19, Poldek pisze:

    > Kara za kręcenie licznika, to jest po prostu kara za oszustwo.

    Otóż to. I nie trzeba do tego osobnego paragrafu, który i tak będzie
    martwy tak samo jak karanie obecnych przekręceń.

    > Jeśli ktoś wymienił zegary i lojalnie o tym informuje w opisie, że
    > przebieg na liczniku nie ma związku z faktycznym przebiegiem
    > sprzedawanego auta, to nie ma sprawy.

    Ale po zmianach Zerra już będzie sprawa.

    --
    Liwiusz

  • 77. Data: 2017-11-22 22:39:26
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 21.11.2017 o 15:10, s...@g...com pisze:

> [...]
    dać mu 500 zł, to by mnie psem poszczuł i ze schodów zrzucił.
    > Taki sam "biznes plan" dał wygraną w ostatnich wyborach.

    a co w przedostatnich było lepiej? lepiej obiecywali? może realniejsze
    te obietnice były? mniej kradli? a może więcej/mniej się z tym kryli?
    Mimo wszystkich złych rzeczy jakie odczułem na własnej skórze podczas
    królowania tego rządu (przelało to moją czarę goryczy i skłoniło
    wreszcie do emigracji), to jedno dla mnie jest pewne - przynajmniej
    cokolwiek robią, w przeciwieństwie do pozostałych którzy nie robili
    kompletnie nic dla kraju. A że robią źle? Cóż - prosta to rzecz nie
    jest, im się pewnie wydaje że robią to najlepiej.

    Łukasz

  • 78. Data: 2017-11-22 22:43:45
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 22.11.2017 o 08:06, Liwiusz pisze:

    > Otóż to. I nie trzeba do tego osobnego paragrafu, który i tak będzie
    > martwy tak samo jak karanie obecnych przekręceń.

    oczywiście nie musi być martwy - można zrobić naloty/prowokacje w
    punktach kręcenia. Teraz w zasadzie nie można, bo kręcenie liczników
    jest legalne.
    IMO samo wpisywanie przebiegu przy przeglądzie po kilku latach (bo od
    ilu wpisują przebieg - roku, dwóch?) urealni przebiegi w autach - tych z
    niemiec nie trzeba będzie już kręcić do 180.000km, bo te polskie będą
    miały więcej.

    Łukasz

  • 79. Data: 2017-11-23 01:27:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-22 o 22:43, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    > ilu wpisują przebieg - roku, dwóch?) urealni przebiegi w autach - tych z
    > niemiec nie trzeba będzie już kręcić do 180.000km, bo te polskie będą

    A są punkty kręcenia?
    Dzwonisz do fachowca i on przyjeżdża do ciebie.
    Przynajmniej tak twierdzi TVN Turbo.
    Są reklamy i ogłoszenia specjalistów od "korekty licznika".
    Tyle że to jeszcze legalne.

    Pozdrawiam

  • 80. Data: 2017-11-23 08:03:31
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 23.11.2017 o 00:27, RadoslawF pisze:

    > A są punkty kręcenia?

    nie wiem, nie korzystałem

    > Dzwonisz do fachowca i on przyjeżdża do ciebie.
    > Przynajmniej tak twierdzi TVN Turbo.
    > Są reklamy i ogłoszenia specjalistów od "korekty licznika".
    > Tyle że to jeszcze legalne.

    w takim wypadku wystarczą prowokacje

    Łukasz