eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? › Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine
    z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Date: Wed, 9 Apr 2014 15:51:06 +0200

    Dnia 2014-04-09, o godz. 15:05:54
    hisjusz <h...@w...pl> napisał(a):

    > Żonę bierzesz tylko po bożemu bo tak w kościele powiedzieli i wiadomo
    > jakie są konsekwencje?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=gTsCUODR2qI&list=LLDf
    iOuIon7pRXGixchYbt4w

    > Piwo się pije i jakoś trzeba na wieś dojechać. Jak się w mieście
    > mieszka i można podjechać tramwajem/autobusem to się nie rozumie. Jak
    > rowerzysta pijany że lata od skraju jezdni do skraju to wiadomo że
    > jest awarja i lepiej żeby Policjanci zawinęli. Jak chłopina łyknie
    > dwa piwka i jedzie prosto to po co aferę robić?

    Ta... Ależ wszyscy się na tych biednych rowerzystów uwzięli. Wina
    policji, prokuratury, sądu i systemu prawnego że zabraniają po pijaku
    jeździć. A potem w spokoju nie można w piątek/sobotę wieczorem
    spokojnie przejechać by nie natknąć się na "chłopinę co łyknie dwa
    piwka i jedzie prosto to po co aferę robić" który akurat przed Twoją
    maską postanowił się bujnąć. I pal licho że go zabijesz - nikt pod
    uwagę nie bierze traumy kierowcy który kogoś zabił.

    Dwa razy w życiu dzięki ostrożnej jeździe nie udało mi się rozjechać w
    nocy naprutych rowerzystów słodko śpiących na ciemniej jezdni w lesie
    między wioskami. Jednego pod Radzyminem bym nawet nie zauważył - leżał
    na poboczu a wywyższenie jezdni służyło mu dla głowy jako wygodna
    poduszka. Obaj mieli do mnie pretensje za wzywanie policji i
    zatrzymanie do czasu przyjazdu. Oni też uważali że nikomu krzywdy nie
    robią a ja to ta "k....wa" co na nich policję wezwała i po osądach
    ciągała.

    Ciekawe jest relatywizm - żądanie by wszyscy wobec rowerzystów surowo
    przestrzegali prawa (ogólnie równe albo wręcz lepsze traktowanie w
    ruchu) a gdy to rowerzysta ma ściśle prawa przestrzegać nawoływanie by
    tego nie robić. Tak jakby nie byli zwykłymi uczestnikami ruchu
    drogowego.

    Zdrówko