    From: Qbab <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ?wietlówka bakteriobójcza i skutki uboczne
    Date: Sat, 27 Nov 2010 12:31:57 +0100

    > To wiem ;) Niestety nie wiem jak wpływa na wymienione rzeczy. Wydaje mi
    > się, ze w szpitalu widziałem zabarwioną na żółto obudowę podgrzewacza do
    > wody. Zabarwienie było z kierunku świetlówki ...

    soformin-1l

    > Nie, chemia się sprawdza, ale pleśń wraca. Chcę sprawdzić metodę która
    > mi usunie nie tylko pleśń ze ściany ale również z kurzu, mebli, dywany itd.

    Ale to nie jest problem (kurz itp.) problemem jest pleśń wewnątrz muru a
    na to tylko chemia i to nie do zaniku z powierzchni ale przez dłuższy
    czas profilaktycznie (niestety nie jest to zdrowe i należy bardzo
    dokładnie przestudiować zalecenia producentów środków, nie wolno ich
    mieszać ze sobą), najlepszym sposobem jest skucie kilku centymetrów.

    Qbab