    From: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: wieści ze świata polityki
    Date: Thu, 1 Nov 2007 20:02:48 +0100

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fgd1c9$fc6$1@atena.e-wro.net...
> [...]
    inii_konsmentow_2006.pdf

    > http://www.uke.gov.pl/_gAllery/62/21/6221/RAPORT_200
    6_27_KWI_07.pdf

    > Gdzie tam widzis te twoje 20% obejmujących uryny ?

    Nie rozumiem ostatniego pytania. Chodzi Ci o to co lubisz jeśli chodzi o
    "te" rzeczy? To chyba NTG?

    Przechodzac do tematu.
    Mojej sieci w tym raporcie nie ma. Wysłałem co prawda po terminie, ale do
    końca lipca raport nie doszedł do adresata. Większość operatorów z mojego
    miasta nie wysłała raportu wogóle. Na szczęście zdołałem podczas kontroli
    udowodnić fakt wysłania. Na podstawie tak małego wycinka statystyki można
    mieć pewne pojęcie jak rzetelne są to dane.

    Znam udział rynkowy sieci lokalnych w mojej gminie i wynosi przy bardzo
    ostrożnych szacunkach nie mniej niż 30%, do 40%. Nie zauważyłem w raporcie
    rozróżnienia udziałów rynkowych poszczególnych rodzajów dostępu lub
    operatorów, pomiędzy obszarami słabo zurbanizowanymi, a aglomeracjami.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/