  • Data: 2007-10-31 21:54:16
    Temat: Re: wieści ze świata polityki
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wer" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:fg968q$o1h$1@news.supermedia.pl...
    > Jeśli pani Strężyńska się zgodzi dalej być szefową, to wygląda na to, że
    > będzie:
    >
    > "Na pytanie, czy Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji będzie istnieć, Tusk
    > odparł, że chciałby, żeby rzeczywiście stała się ciałem społecznym. Niech
    > działa podobnie jak szefowa Urzędu Komunikacji Elektronicznej Anna
    > Streżyńska. To jest jedna z nielicznych postaci PIS-u, której działalność
    > mi imponuje - powiedział w wywiadzie dla dziennika "Polska".
    >
    > I bardzo dobrze.

    Czy ja wiem?

    UKE pomimo wielu sugestii lekceważy sprawę równego dostępu do szkieletu
    sieci. Nie dba o interesy sieci osiedlowych mających chyba więcej niż 20%
    procent abonentów i działa na korzyść TP przez doprowadzenie do takiej
    sytuacji rynkowej, w której przetrwa tylko największa firma (zgadnijcie
    która?), a nie najdynamiczniejsze.

    Dlaczego w programach rządowych i uproszczonym finansowaniu przez UE do
    objęcia dostępem do Internetu terenów wiejskich bierze się pod uwagę
    wyłącznie TP? Dlaczego nikt nie jest zainteresowany tym, że ostatnią milę w
    takich terenach najszybciej i najtaniej tworzą małe sieci radiowe?
    Wyprzedziłem TePsę w kilku wioskach i dwa lata po wejściu tam neostrady w
    dalszym ciągu zwiększam ilość abonentów.

    Moim zdaniem jest tak dlatego, że małe sieci radiowe nie mogą dać dużych
    łapówek. Przekonałem się o tym próbując rozmawiać z wiadomymi
    "przedstawicielami władz" w przerwie konferencji podczas targów Intertelecom
    w Łodzi. Pluć im w oczy, to mówią że deszcz pada. Wkładają duży wysiłek w
    niezauważanie oczywistych faktów, jednocześnie zapewniając że "mamy to na
    uwadze i na pewno poruszymy tą sprawę".

    Prawo nie jest tworzone w sposób równie dotykający wszystkich, ale wyraźnie
    preferuje pewne firmy. Pozorne kary, których TP nie płaci stwarzają u mnie
    wrażenie, że pani Strężyńska puszcza oko nakładając kolejną
    wielusetmilionową karę. Ile kar TP zapłaciła? Ile razy większy jest roczny
    obrót z abonamentu telefonicznego siłą dołączanego do neostrady, od
    teoretycznych kar nakładanych rocznie? Jaki sens ma karanie wykroczenia
    karą, która stanowi KILKA PROCENT PRZYCHODÓW Z TEGO WYKROCZENIA?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/