  • 1. Data: 2013-02-14 10:33:37
    Temat: wielka akcja policji na drodze
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    szkoda że kolczatki nie rozłożyli.

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=t0JlUDJdfNU

  • 2. Data: 2013-02-14 10:44:50
    Temat: Re: wielka akcja policji na drodze
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kor_nick" napisał w wiadomości
    >szkoda że kolczatki nie rozłożyli.
    >http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedde
    d&v=t0JlUDJdfNU

    Ty sie Zajac smiej, ale mala swinka stwarzala rzeczywiste zagrozenie
    na drodze.
    A zlapac jak widac nie tak latwo.

    Dziwie sie tylko ze sie policjantom chcialo - po slawnym lapaniu
    tygrysa uslyszalem ze policja wiecej zadnego weterynarza nie
    zastrzeli.
    Bo lapanie bezpanskich zwierzat nalezy do zadan gminy i policji nic do
    tego :-)

    J.

  • 3. Data: 2013-02-14 10:49:28
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-02-14 10:33, kor_nick pisze:
    > szkoda że kolczatki nie rozłożyli.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=t0JlUDJdfNU

    Dla mnie mistrze. Mogli ją odstrzelić.W końcu ją złapali. Na co dzień
    nie są od ganiania świń, więc za to że pojmali świnie wyrazy uznania.

  • 4. Data: 2013-02-14 11:31:32
    Od: marsel <marcin@pl>

    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=t0JlUDJdfNU

    Zuchy!

  • 5. Data: 2013-02-14 11:36:20
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > szkoda że kolczatki nie rozłożyli.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=t0JlUDJdfNU

    poradzili sobie całkiem nieźle

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-02-14 13:30:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.02.2013 10:33, kor_nick pisze:
    > szkoda że kolczatki nie rozłożyli.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=t0JlUDJdfNU

    A w jakim celu wg ciebie ta kolczatka miałaby być?

  • 7. Data: 2013-02-14 15:20:36
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    kor_nick <c...@p...pl> wrote:

    > szkoda że kolczatki nie rozłożyli.