  • 1. Data: 2015-10-30 20:28:05
    Temat: wiecej punktow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    karnych

    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/uwaga-pol
    icja-wlepi-wi%c4%99cej-punkt%c3%b3w-karnych/ar-BBmxe
    91

    "Jak podaje ,,Rzeczpospolita" minister spraw wewnętrznych ma zamiar to
    zmienić i przygotował projekt, który zacznie obowiązywać od 4 stycznia
    2016 r.
    O ile nowy rząd go nie zatrzyma, to w taryfikatorze pojawią się nowe
    naruszenia.

    5 punktów grozi za jazdę wzdłuż po chodniku lub na przejściu dla
    pieszych.

    6 punktów karnych kierowca dostanie za spowodowanie zagrożenia poza
    drogą publiczną, strefą zamieszkania lub ruchu, to m.in. droga
    osiedlowa, czy parking sklepowy.

    7 punktów, plus mandat w wysokości 500 zł, dostanie kierowca za
    nielegalne parkowanie bez karty parkingowej na miejscu wyznaczonym dla
    niepełnosprawnych.

    10 punktów dostanie kierowca ponownie złapany prowadząc pod wpływem
    alkoholu. Według obecnych przepisow kierowca trafiał przed sąd, który
    decydował, czy odebrać prawo jazdy, czy nie i kierowca płacił mandat
    (maksymalnie 500 zł).

    Także 10 pkt. dostanie kierowca za przekroczenie prędkości o 50 km, i
    więcej, w obszarze zabudowanym."

    Hm, na ile ja pamietam, to za prowadzenie po pijaku od zawsze bylo 10
    pkt, co mnie zreszta bardzo smieszylo :-)

    I za przekroczenie o 50km/h tez.

    J.

  • 2. Data: 2015-10-30 20:56:52
    Temat: Re: wiecej punktow
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-10-30 20:28, J.F. wrote:
    > 7 punktów, plus mandat w wysokości 500 zł, dostanie kierowca za
    > nielegalne parkowanie bez karty parkingowej

    Czyli zgubienie karty leczy z inwalidztwa, jak widać, bo uprawnienia się
    nie należą. Czy może to źle interpretuje i sprawy nie ma jesli delikwent
    faktycznie ma grupę?

  • 3. Data: 2015-10-30 21:12:47
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Czyli zgubienie karty leczy z inwalidztwa, jak widać, bo uprawnienia się
    > nie należą. Czy może to źle interpretuje i sprawy nie ma jesli delikwent
    > faktycznie ma grupę?
    Dokładnie jest tak, jak piszesz. Nie jest ważny człowiek ale przepis.
    Duch prawa też nieważny, liczy się litera.
    Jacek

  • 4. Data: 2015-10-30 22:28:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ci co takie przepisy wymyślałi są zwyczajnie pojebani. Jakie będą teraz wymyślali nie
    mam pojęcia. Na cuda nie licze.

  • 5. Data: 2015-10-31 13:10:45
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > O ile nowy rząd go nie zatrzyma, to w taryfikatorze pojawią się nowe
    > naruszenia.

    Było kurwa gosowac na Korwina, to wam się Kukiza i Kaczora zachciało.
    Bedzieta płąkac i płacić .....

    Endriu

  • 6. Data: 2015-10-31 13:29:31
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Endriu" napisał w wiadomości grup

    > Było kurwa gosowac na Korwina, to wam się Kukiza i Kaczora zachciało.
    > Bedzieta płąkac i płacić .....

    Przecież to peowskie innowacje

  • 7. Data: 2015-10-31 13:52:20
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Przecież to peowskie innowacje

    Pożyjemy zobaczymy. Socjalizm socjalizmem. Kiedyś współpracownica Kaczyńskich
    powiedziała słynne:

    Elżbieta Jakubiak
    https://pl.wikiquote.org/wiki/El%C5%BCbieta_Jakubiak

    "[...]
    Redaktor: Gdyby nie biznes, pani byłaby bez pensji.

    Elżbieta Jakubiak: To nieprawda! Wypracowuję ją jako urzędnik państwowy, wydając panu
    zaświadczenia, by mógł pan prowadzić działalność gospodarczą, przygotowując działkę
    do inwestycji i tak dalej. W sumie to ja panu pozwalam pracować.[...]".

    Wątpie aby po tych latach coś tam się w tych kręgach mentalnie zmieniło.

    Endriu