eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleŚwiatła drogowe w dzień - inaczejRe: |wiat3a drogowe w dzien - inaczej
  • Date: Sat, 21 Jul 2012 14:33:59 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:13.0) Gecko/20120601 Thunderbird/13.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: |wiat3a drogowe w dzien - inaczej
    References: <ju79bv$v75$1@news.task.gda.pl> <ju7eot$keg$1@node2.news.atman.pl>
    <ju8b37$hi4$1@inews.gazeta.pl> <ju8c0t$uvu$1@news.task.gda.pl>
    <ju9niv$fer$1@inews.gazeta.pl> <jucaqn$2s9$1@inews.gazeta.pl>
    <jucdja$en3$1@inews.gazeta.pl> <jucf43$9cu$1@inews.gazeta.pl>
    <jucjnc$dng$2@node2.news.atman.pl> <judmqs$kdv$1@inews.gazeta.pl>
    <judn4j$8ng$2@node2.news.atman.pl> <judoi9$alk$1@inews.gazeta.pl>
    <judosk$8ng$4@node2.news.atman.pl> <judp47$q7l$1@inews.gazeta.pl>
    <500a7df4$1@news.home.net.pl> <judvj4$sbk$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <judvj4$sbk$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
    Message-ID: <500aa1b8$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1342874040 91.206.96.25 (21 Jul 2012 14:34:00 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 41
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mai
    l
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:657568
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21.07.2012 12:17, Arbiter pisze:

    >> 60-70W to idzie na samo przednie światło. Do tego dochodzi: ładowanie
    >
    > przednie światło xenon więc około 45W.

    Łącznie z przetwornicą?

    > Reszta wszystko na LED które w sumie
    > biorą około 15W. No i trochę na pąpę elektryczną.
    >
    > Układ iskry masz rację troche bierze, ale pewnie nie dużo.

    Myślisz? A mierzyłeś?

    Mi się udało znaleźć parametry jakiegoś silniczka modelarskiego do
    samolotów - jednocylindrowy dwusuw, do 2000rpm przy 6V bierze do 0,35A
    czyli jakieś 2W. A jest to tylko prosty iskrownik.

    Na elektrodzie ktoś pisał o module zapłonowym do Charta 210 biorącym
    około 2A przy 12V, co daje już 24W (ktoś sobie przerabiał instalację na
    12V). Ciągle tylko jeden cylinder.

    > A ładowanie to tylko po rozruchu jakiś znaczący prąd bierze.

    Na rozruch idzie całkiem sporo prądu - potem akumulator przez parę
    kilometrów to odzyskuje.

    >> Primo: cały czas jedziesz na maksymalnych obrotach?
    >
    > 5000 to nie są u mnie max obroty. max to 10krpm (moc max przy 9k), wiec
    > podczas jazdy pewnie jest caly czas koło 5k (nie mam obrotomierza)

    No te 350W to zapewne przy maksymalnych obrotach.

    > Tak czy inaczej byłby nadmiar około 200W do wygrzewania - anie sądzę bym
    > miał taki piec pod siodełkiem. Ale sprawdzę temp przy okazji

    Piec? Co to jest 200W...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: