  • Data: 2012-05-05 17:12:06
    Temat: Re: weteran dla początkującego
    Od: "Ivam" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > tuningowac unikalnego klasyka ??

    Za duzo GG ?? !!

    > Wolne zarty. Za takie cos powinno sie obcinac rece, przy samej dupie.

    Czemu? Ja uwazam, ze wszelakie odwracalne modyfikacje sa dopuszczalne - jak
    mi sie liczniki podobaja to sobie wymieniam, ale (tutaj wazne) tak, zeby
    zalozenie oryginalow (ktorych sie nie wyrzuca, ani nie sprzedaje) bylo na
    zasadzie plug-and-play.

    > tak mialo i tak powinno zostac. Zreszta pierwsze Hondy CB tez mialy taki
    > uklad hamulcow.

    Ciekawe kto i po co wymyslil w fabryce, ze te zaciski powinny byc zle
    zalozone;) ?

    --
    pzdr:
    Ivam