  • Data: 2012-05-02 23:04:08
    Temat: Re: weteran dla początkującego
    Od: "Piękny Marian postrach dziewic" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Monster <a...@o...pl> napisał(a):

    > Ciężarówki latają 100,na większość weteranów trochę dużo

    Nie piszę o pojedynczych kamikaze pędzących nocą na magnesie;) Jeżdżę
    ciężarówką i wiem jak to wygląda, sam mam ogranicznik na 87 i nie licząc
    osobówek rzadko jestem wyprzedzany, więc zdolność do utrzymywania prędkości w
    okolicach 90 km/h w zupełności wystarczy.

    > Mkę za te pieniądze ciężko kupić,7-9tys kosztuje ładna baza(wszystko z
    > jednego kawałka) do kapitalki,taniej kupisz K750,w 10 z remontem dasz
    > spokojnie radę,ew górnozaworowe Dniepr czy Ural,czasem można trafić
    > sztukę którą ktoś robi dla siebie i musi sprzedać,za 5-6tys można ładny
    > wyrwać.Te sprzęty najlepiej ujeżdżać z koszem,też jest niezła
    > frajda.Osiągi mają zadowalające,można kombinować z przełożeniami.Z
    > awaryjnością jak sobie dobrze zrobisz to posłuży.Części dużo,sporo
    > polskich,wysokiej jakości

    Z rusków tylko M72, ewentualnie K750. Tylko przeraża mnie masa tego motocykla,
    no i skłonności do sypania się, wieczne problemy z ładowaniem itp. No chyba że
    te które znam z sąsiedztwa to były tylko powiązane drutem padaki, a w
    rzeczywistości nie jest tak źle i dobrą sztuką można w miarę normalnie i
    bezstresowo jeździć.