  • Data: 2018-12-22 18:54:07
    Temat: Re: wegierska motoryzacja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik slavo65 napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 18 grudnia 2018 19:15:38 UTC+1 użytkownik
    p...@g...com napisał:

    >Jednym z wielkich osiągnięć demokracji jest wmówienie pożytecznym
    >idiotom, że to gdzie pracują, w jakich warunkach i ile zarabiają jest
    >zależne od prawa pracy.
    >Pracuję zawodowo od 1984 roku, robiłem dziesiątki rzeczy zarówno w
    >Polsce, jak i za granicą, mnie zatrudniano i ja zatrudniałem
    >i jeszcze nie spotkałem człowieka, któremu kodeks pracy umożliwił
    >dostanie roboty bliżej domu, w lepszych warunkach i za więcej kasy.

    No, w wyzszej polce owszem, ale zobacz chocby na tego Polaka, co
    Ukrainke z wylewem zostawil na przystanku, bo zapomnial ubezpieczyc.

    A ile by placili w niektorych miejscach i zawodach, gdyby nie bylo
    minimum ?

    Albo ten lekarz co pracowal 5 dni bez przerwy - choc to raczej
    przyklad, ze kodeks faktycznie nic nie daje :-)

    J.