  • 31. Data: 2006-05-21 01:02:26
    Temat: Re: web2 i USENET II
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Borg" <b...@b...lan> napisał w wiadomości
    news:Xns97C9D9011EC9Fborguu3net@193.110.122.97...

    > Stare dobre czasy.. IMHO.. Ale komercja i SYF wbije sie wszedzie..
    > I juz z tym nic nieda sie zrobic..

    Co Ty???
    Nawet do Usenetu II?
    Z pewnością Ekspert ma plan.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 32. Data: 2006-05-21 11:17:17
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Donaldcb pisze:

    > Właściwie nie ma takiej potrzeby. Takie zagrania tracą znaczenie, ponieważ
    > na USENET II i web2 nie będzie trolli ani spamerów. Zatem utworzenie web2 i
    > USENET-u II może stanowić ciekawy przedmiot badań dla socjologów, ponieważ
    > obserwujemy w jaki sposób społeczność internetowa sama się broni przed
    > robieniem z niej śmietnika poprzez wydzielenie bloków ideologicznych
    > Internetu, z których jeden będzie koncentrował ogólnoświatową elitę
    > intelektualną, (...)

    Chyba self-proclaimed.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 33. Data: 2006-05-21 11:19:49
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Donaldcb pisze:

    > (...) Wysuwam zatem propozycję utworzenia podsystemów web2
    > i USENET II (...)

    Dlaczego nie WEB II i usenet2?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 34. Data: 2006-05-21 15:02:53
    Od: wer <a...@o...pl>

    Neas wrote:

    > Dlaczego nie WEB II i usenet2?

    Bo self(EGO) nie bedzie moglo dzialac :)

    wer

  • 35. Data: 2006-05-22 10:22:48
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > Wypierdalaj.

    po staropolsku :>

    zyga

  • 36. Data: 2006-05-22 11:10:50
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Sun, 21 May 2006 03:02:26 +0200, użyszkodnik Jan Werbiński
    <j...@j...com> napisał:

    > Co Ty???
    > Nawet do Usenetu II?
    > Z pewnością Ekspert ma plan.

    żyletka, rączka, kran, expierd ma plan :>

    ehm..... rozmarzyłem się z poniedziałq...

  • 37. Data: 2006-05-22 15:00:16
    Od: Ayot <a...@o...pl>

    Ponure Zacietrzewienie said the following on 2006.05.20 00:24:

    > wlasnie! przez takich jak on trzeba USENET II budowac!

    Taaaa... Przeżyłem II RP, przeżyję i web2. :D

    ---
    AJ

  • 38. Data: 2006-05-22 15:09:57
    Od: Stanisław Halik <s...@t...lain.pl>

    Donaldcb <d...@o...pl> wrote:

    > Internet w początkowym stadium swego rozwoju stanowił
    > wymiany materiałów naukowych o wysokiej wartości merytorycznej. Takiemu
    > stanowi rzeczy z pewnością [...]

    spróbuj powiedzieć to wszystko na jednym wdechu.

    BP, NMSP

    -- sh

  • 39. Data: 2006-05-24 07:54:18
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 17 May 2006 23:40:28 +0200,
    Donaldcb <d...@o...pl> screamed:

    Znaczy - szukacie programistów LOGO? <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 09:53:48 user up 10986 days, 21:48, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Backup not found: A)bort, R)etry, M)assive heart failure?

  • 40. Data: 2006-05-25 17:23:21
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    czyżby expert wdażał swój szalony plan w życie ?
    http://firma.onet.pl/1328796,wiadomosci.html

    ;]
    Marcin