  • 21. Data: 2006-05-20 08:35:29
    Temat: Re: web2 i USENET II
    Od: wer <a...@o...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > ALe napisz, jak tego dokonasz? Przez fizyczną eksterminację? Sądowy
    > zakaz dostępu do sieci jednostkom niepożądanym? Czy może przez rażenie
    > prądem niepokornych?

    Dyskucje beda moderowac boty oparte o self(ego) ;)

    > Internet kwalifikowany, powiadasz... To w takim razie co ze składnikiem
    > "inter" w slowie internet?

    Bo to bedzie expernet, dla jednego uzytkownika, z jednym adresem
    127.0.0.1 :). NIkt nie bedzie mu przeszkadzal w dyskusjach o sztucznej
    jazni.

    wer

  • 22. Data: 2006-05-20 08:40:17
    Od: Kamil Bardoń <k...@d...invalid>

    Lee napisał(a):

    > Kiedyś za takie wypowiedzi wysyłano powiadomienia na abuse i z klientem
    > (trollem) był na jakiś czas spokój.

    Ja w ogóle nie rozumiem reakcji tych ludzi. Dla mnie idea piękna, ale
    nie mam pomysłu jakby to mogło wypalić, raczej utopijna wizja.

  • 23. Data: 2006-05-20 10:15:32
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > ALe napisz, jak tego dokonasz? Przez fizyczną eksterminację? Sądowy
    > zakaz dostępu do sieci jednostkom niepożądanym? Czy może przez rażenie
    > prądem niepokornych?

    dobre :)

    --
    Mateusz

  • 24. Data: 2006-05-20 10:23:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Może to ułatwi: http://xox.pl/~zamsz/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy waszego dobra!!!" - powiedzial premier Marcinkiewicz do Polaków.

  • 25. Data: 2006-05-20 10:42:26
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Donaldcb" <d...@o...pl> writes:

    > Wysuwam zatem propozycję utworzenia podsystemów web2
    > i USENET II,

    Troche sie spozniles.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 26. Data: 2006-05-20 11:02:38
    Od: Tomasz Kniaz <t...@R...igf.fuw.edu.pl>

    Marcin Szczygielski wrote:

    > To zależy
    > 1. Gdy w nią wleze ( odczytam wątek) to kur... na cały głos i posyłam ją
    > tam gdzie .. no wiecie gdzie

    Kopiąc?

    > 2. Gdy ją ominę ( nie odczytam wątku) to jestem zadowolony i cieszę się
    > ze swojej spotrzegawczości.

    Troche inaczej zrozumielismy okreslenie "widziec kupe" w odniesieniu do
    "czytac kupiaste posty".

    --
    tkniaz

  • 27. Data: 2006-05-20 11:06:53
    Od: Kamil Bardoń <k...@d...invalid>

    Waldek Godel napisał(a):

    > Może to ułatwi: http://xox.pl/~zamsz/

    To zmienia postać rzeczy.

  • 28. Data: 2006-05-20 12:35:15
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Donaldcb napisał(a):

    > decyzja o przyjęciu kandydata w poczet Internetu kwalifikowanego byłoby
    > podejmowane na podstawie specjalnych testów kwalifikacyjnych. Od tej zasady
    > istniałoby kilka wyjątków, np. nie musiałyby ich przechodzić osoby
    > legitymujące się tytułem doktora wzwyż w dziedzinach matematyki, fizyki lub
    > informatyki.

    Hmmm.. A skąd akurat wybór tych dziedzin nauki? Co z chemią,
    budownictwem, elektroniką, energetyką, o rzeszy dziedzin humanistycznych
    już nie wspominając? Dlaczego odmawiasz prawa do samostanowienia dla
    lingwistów, biologów, historyków czy geografów? I dlaczego akurat
    stopień doktora ma być wyznacznikiem czegokolwiek. Jeśli szukasz
    autorytetów, to przynajmniej profesor, i to nie zatrudniony, a belwederski.

    > Wszystkie prace zamieszczane na web2 byłyby wcześniej
    > recenzowane przez wyznaczone do tego osoby. Od tej reguły również można
    > wprowadzić pewne odstępstwa, np. procedury takiej nie musiałyby przechodzić
    > pozytywnie zarecenzowane prace magisterskie, doktorskie i profesorskie.

    Czy to się nie nazywało kiedyś cenzurą? W jaki sposób nowa teoria ma
    dotrzeć do publicznej świadomości, jeżeli autorytety, skostniałe i
    konserwatywne, ją uwalą już w pierwszym czytaniu? Albo, co gorsze, nazwą
    spamem i zablokują światłym odkrywcom dostęp do całego expertnetu?

    M.

  • 29. Data: 2006-05-20 14:19:18
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Donaldcb" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Na razie pracuję jedynie nad wstępną wersją draftu. Chodzi o to, aby
    > projekt
    > nie upadł już na samym starcie ze względu na zbyt duże przeciążenie
    > odpowiedzialnych za niego osób. Dlatego też, na początku będzie on
    > obejmował
    > jedynie dziedziny bezpośrednio związane z kulturą elektroniczną. Z czasem,
    > miarę jak Internet kwalifikowany będzie się rozwijał, można będzie
    > rozważyć

    Czy to jest kontynuacja Twojego pomysłu ulepszenia wyszukiwarki Google,
    którą oni byli wstępnie dość mocno zainteresowani?

    > poszerzenie go o kolejne, jednak należy przy tym zachować dużą ostrożność,
    > aby nieopatrznym posunięciem nie doprowadzić do zaśmiecenia systemów web2
    > USENET II. Stąd też nie będą one obejmowały prawdopodbnie dziedzich
    > humanistycznych, ponieważ trudno tu o dokonanie obiektywnej oceny
    > przedstawianych dokumentów.

    A w informatyce jest niby łatwo? Który system operacyjny jest lepszy i
    będzie preferowany u użytkowników web2 i web3?

    > będzie mógł w każdej chwili stracić status recenzenta, również bez
    > widzimisię. Będzie to stanowiło mobilizację do uważnego i poprawnego

    Oraz powód dla odwetu ze strony kolegów - profesorów zdegradowanego
    recenzenta. Kto będzie Głównym Recenzentem?
    Czy status write będzie dostępny dla inteligentnych botów z zaimplementowaną
    SelfEGO i Sztuczną Jaźnią, które będą powtarzać i rozpowszechniać znaną i
    niepodważalną wiedzę w celu zdobycia zaufania recenzentów? Kiedy już 2/3
    recenzentów to będą boty, to można wtedy wykluczyć pozostałych recenzentów i
    użyć web2 wyłącznie do reklamy.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 30. Data: 2006-05-20 19:22:02
    Od: Borg <b...@b...lan>

    "Lee" <l...@p...onet.pl> wrote in news:e4me43$3ai$1@news.onet.pl:

    > Kiedyś za takie wypowiedzi wysyłano powiadomienia na abuse i z klientem
    > (trollem) był na jakiś czas spokój.
    >
    > Lee

    Stare dobre czasy.. IMHO.. Ale komercja i SYF wbije sie wszedzie..
    I juz z tym nic nieda sie zrobic..