  • 11. Data: 2006-05-19 20:39:32
    Temat: Re: web2 i USENET II
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Fri, 19 May 2006 22:21:37 +0200, shive napisał(a):

    > Wypierdalaj.

    Chlopie z szacunkiem! Przeciez to sam Expert!!!!!!!!!!!!!! :-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz

  • 12. Data: 2006-05-19 20:40:41
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    Lee wrote:

    > Niestety właśnie przez takich jak ty, kórym mamusia kupiła neo+ pod choinkę,
    > którym brakuje kultury i znajomości netykiety, poziom usnetu coraz bardziej
    > spada.

    Myślę, że po prostu nie doceniasz piękna tej celnej, zwartej odpowiedzi.

    PS: Moderacjo, wróć...

    --
    Paweł Małachowski

  • 13. Data: 2006-05-19 20:57:14
    Od: Tomasz Kniaz <t...@R...igf.fuw.edu.pl>

    shive wrote:

    > Wypierdalaj.

    Co robicie w sytuacji gdy idąc chodnikiem widzicie "kupe"?
    Wrzeszczycie na nią ze nie powinna tu być itp, czy idziecie
    dalej?

    --
    tkniaz

  • 14. Data: 2006-05-19 21:08:06
    Od: Kuzar <m...@p...onet.pl>

    > PS: Moderacjo, wróć...

    Chyba przesadzasz.

    Donaldzie, a co Ty o tym sadzisz?

  • 15. Data: 2006-05-19 22:24:11
    Od: Ponure Zacietrzewienie <t...@b...pl>

    Lee <l...@p...onet.pl> wrote:

    > Niestety właśnie przez takich jak ty, kórym mamusia kupiła neo+ pod choinkę,
    > którym brakuje kultury i znajomości netykiety, poziom usnetu coraz bardziej
    > spada.

    wlasnie! przez takich jak on trzeba USENET II budowac!

  • 16. Data: 2006-05-19 22:49:41
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Fri, 19 May 2006 22:39:32 +0200, Adam Szendzielorz wrote:

    > Chlopie z szacunkiem! Przeciez to sam Expert!!!!!!!!!!!!!! :-)

    Słusznie. Czy "Uprzejmie proszę wypierdalać" będzie bardziej odpowiednie?

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 17. Data: 2006-05-20 06:48:35
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > Słusznie. Czy "Uprzejmie proszę wypierdalać" będzie bardziej odpowiednie?

    Kiedyś za takie wypowiedzi wysyłano powiadomienia na abuse i z klientem
    (trollem) był na jakiś czas spokój.

    Lee

  • 18. Data: 2006-05-20 08:12:38
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...trap.poczta.onet.pl>

    Tomasz Kniaz napisał(a):

    > Co robicie w sytuacji gdy idąc chodnikiem widzicie "kupe"?
    > Wrzeszczycie na nią ze nie powinna tu być itp, czy idziecie
    > dalej?

    To zależy
    1. Gdy w nią wleze ( odczytam wątek) to kur... na cały głos i posyłam ją
    tam gdzie .. no wiecie gdzie
    2. Gdy ją ominę ( nie odczytam wątku) to jestem zadowolony i cieszę się
    ze swojej spotrzegawczości.

    Marcin

  • 19. Data: 2006-05-20 08:23:24
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Donaldcb napisał(a):

    > Właściwie nie ma takiej potrzeby. Takie zagrania tracą znaczenie, ponieważ
    > na USENET II i web2 nie będzie trolli ani spamerów.

    ALe napisz, jak tego dokonasz? Przez fizyczną eksterminację? Sądowy
    zakaz dostępu do sieci jednostkom niepożądanym? Czy może przez rażenie
    prądem niepokornych?

    > Rozwiązania takie zapewnią Internetowi kwalifikowanemu przejrzystość i
    > wysoki poziom merytoryczny, jest to więc przełom w podejściu do publikowania
    > danych w sieci.

    Internet kwalifikowany, powiadasz... To w takim razie co ze składnikiem
    "inter" w slowie internet?

    M.

  • 20. Data: 2006-05-20 08:26:07
    Od: Bartek Stalewski <f...@i...pl>

    Donaldcb wrote:
    > Rozwiązania takie zapewnią Internetowi kwalifikowanemu przejrzystość i
    > wysoki poziom merytoryczny, jest to więc przełom w podejściu do publikowania
    > danych w sieci.

    A miejsce na komercję? Wątpię, żeby ludzie żyjący z zarabiania na internecie
    przepuścili jakiekolwiek nowe, tzw. "popularne miejsce" w sieci (zakładając,
    że projekt INTERNET II wypali i znajdzie rzesze odbiorców). Imo osoby takie
    zaczną aspirować do roli takich, co mają uprawnienia write, a potem zrobią
    z INTERNETU II jeden wielki reklamowy burdel, jak to ma miejsce przy obecnym,
    "normalnym" rozwoju sieci.

    --
    :: Bartek Stalewski <f...@i...pl> ::