  • Data: 2010-05-08 10:43:23
    Temat: Re: wciaz drogie smsy
    Od: "gruper" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hrvagm$p3f$2@news.onet.pl...

    > To chyba najgłupszy argument za tym, aby nie przechodzić do play.

    Nie, to najrozsądniejszy argument. Nie wiem dlaczego tak jest i nic mnie
    to nie obchodzi, póki nic z tym nie zrobią, a wiem że stan ten trwać ma
    do 2014 roku, ta sieć dla mnie nie istnieje. To tak jakbym dzwoniąc na
    stacjonarkę zastanawiał się czy to numer Netii, bo do nich też mogłoby
    być np drożej. A Plej wcale nie ma tak wielu użytkowników, tylko tacy
    szczekacze jak Ty i SDD robią im reklamę :)