    From: Tomasz R. Surmacz <t...@s...ict.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: "waw.pl." nie istnieje na niekt?rych?serwerach nazw "pl."
    Date: 5 Dec 2005 23:53:43 GMT
    <dmpo0e$5ca$1@lt.wsisiz.edu.pl> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <1...@l...localdomain>
    <dn06df$nr$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <1...@l...localdomain>

    Jacek Zapala <j...@i...pl> wrote:
    : On Mon, 2005-12-05 at 01:50 +0000, Tomasz R.Surmacz wrote:
    : > Jacek Zapala <j...@i...pl> wrote:
    : > : No wlasnie analiza tego co sie zdarzylo na to wskazuje. W pliku
    : > : brakowalo tej delegacji. Serwer znal NSy dla waw.pl z tej racji, ze byl
    : > : secondary dla waw.pl. Jednak przestal byc secondary i pojawil sie
    : >
    : > A teraz zniknięte zostały m.in. usenet.pl. i wroc.pl. - żaden z serwerów
    : > obsługujących "pl." nie ma delegacji. Czyżby ten sam problem?

    : Nie strasz. Gdzie ich nie ma? W answer section? To i słusznie, grunt że
    : są w authority section (host -v).

    Straszę, bo wczoraj gdy sprawdzałem, nie było ich także w auth
    section. Nie dostawałem też żadnej odpowiedzi na pytania typu "host -t a
    cyber.ict.pwr.wroc.pl b-dns.pl", nawet delegacji w auth section. Dlatego
    miałem wrażenie, że rozjechało się coś z glue records, a zauważyłem
    w ogóle dlatego, że mi się na okapi.ict.pwr.wroc.pl będącym primary NS/MX dla
    usenet.pl zaczęła robić kolejka poczty do @usenet.pl (bo z braku delegacji
    odpowiedzi lokalnego NS przestały być uznawane za autorytatywne).

    Anyways, na razie działa, ale zastanawiam się, czy to nie efekt
    zakeszowania w [abdefg]-dns.pl odpowiednich glue-records i czy za jakiś
    czas znów nie przestanie...

    --
    Tomasz R. Surmacz, ts<at>wroc.apk,net, tsurmacz @ ict.pwr,wroc.pl. (_ _' __)