  • 31. Data: 2009-04-27 08:50:33
    Temat: Re: warzywa?
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-27 10:38, Użytkownik Jasio napisał:

    > Czy kłamiesz celowo, czy z niewiedzy?

    A coś się zmieniło ?

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2009-04-27 09:07:56
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Arni" <a...@N...spam> wrote in message news:gt3r8q$8lk$1@inews.gazeta.pl...

    > skoro juz o przepisach mowa:
    > http://www.emetro.pl/emetro/1,85648,6541932,Motocykl
    isci_gina__a_ustawa_utknela.html

    > znowu sie kilku młodych gniewnych rozwaliło, jest duza szansa ze taka
    > ustawa (ale dobrze realizowana przez organa kontrolne) dała by im szanse
    > przeżyc.

    Praktycznie rzecz ujmujac, wiekszosc z nich i tak jezdzi bez uprawnien wiec,
    poza realizacja celow propagandowych, coz mialyby dac zmiany w dostepie do
    tychze? Pytamboniewiem.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 33. Data: 2009-04-27 09:14:25
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kefir pisze:

    > Praktycznie rzecz ujmujac, wiekszosc z nich i tak jezdzi bez uprawnien
    > wiec, poza realizacja celow propagandowych, coz mialyby dac zmiany w
    > dostepie do tychze? Pytamboniewiem.

    juzCiodpowiadam:
    specjalnie dodałem to co w nawiasie zeby zabezpieczyc sie przez tzw
    martwym prawem. I wlasnie to a nie uchwalenie ustawy jest trudniejsze.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 34. Data: 2009-04-27 09:17:28
    Od: Arni <a...@N...spam>

    RadoslawF pisze:

    > Ano takie że obywatel bez prawa jazdy może na tym motorowerku
    > jednak do pracy dojechać bez kosztownych i czasochłonnych kursów.

    no dobra, moze. A jaki jest zwiazek tych 125 ccm z prawami tegoż
    obywatela? Jakie działanie miales na mysli? stosujesz duze skróty
    myslowe a ja sie czepiam :)

  • 35. Data: 2009-04-27 10:45:32
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "RadoslawF" <r...@g...pl> wrote in message
    > Ano takie że obywatel bez prawa jazdy może na tym motorowerku
    > jednak do pracy dojechać bez kosztownych i czasochłonnych kursów.

    Nie pitol, bo 125 to nie motorower tylko motocykl do nauki. Najpierw
    przechodzisz kurs (nie ma okreslonej ilosci godzin - ile potrzebujesz tyle
    jezdzisz), zdajesz egzamin w szkole (nie panstwowy), po czym jezdzisz (nie
    pamietam czy rok, czy 2 lata) z wielka naklejka L i dopiero mozesz
    przystapic do egzaminu panstwowego.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 36. Data: 2009-04-27 11:05:23
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisał w
    wiadomości news:gt42g8$7r8$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > jezdzisz), zdajesz egzamin w szkole (nie panstwowy), po czym jezdzisz (nie
    > pamietam czy rok, czy 2 lata) z wielka naklejka L i dopiero mozesz

    To ja może zadam naiwne pytanie. Dlaczego tak nie jest u nas?

    pozdr.
    Mystik

  • 37. Data: 2009-04-27 11:18:17
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-27 11:17, Użytkownik Arni napisał:

    > no dobra, moze. A jaki jest zwiazek tych 125 ccm z prawami tegoż
    > obywatela? Jakie działanie miales na mysli? stosujesz duze skróty
    > myslowe a ja sie czepiam :)

    U nas żadne. Bo u nas to już motocykl.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2009-04-27 11:19:52
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Mystik" <m...@p...pl> wrote in message
    > To ja może zadam naiwne pytanie. Dlaczego tak nie jest u nas?

    ? A dlaczego u nas przystanki autobusowe maja sciane w inna strone niz u
    nich (oni maja od drogi)? Dlaczego oni jezdza druga strona ulicy (a
    uslyszalem dosc ciekawe uzasadnienie ich racji - wiekszosc osob jest
    praworeczna, wiec podczas zmiany biegu (w aucie) "mocna" reka pozostaje na
    kierownicy)? Dlaczego u nas nie ma dobrych autostrad (jak w niemczech)?
    Dlaczego u nas za pokrzywione alufelgi nie chce mi zaplacic, mimo iz wyrwa w
    jezdni zgloszona byla? itd...

    A to co napisalem o prawku - tlumaczyla mi babka (angielka) z roboty, ktora
    byla tuz przed egzaminem panstwowym. A zeby bylo zabawniej to sposob
    robienia prawka na auto tez maja inny niz u nas.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 39. Data: 2009-04-27 15:43:51
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote in message

    > Sniadaniowa TVP1 Policja w osobie rzecznika wydawali sie o tym dzis rano
    > nie wiedziec i Pan rzecznik bronil hasla jak niepodleglosci. Byla tam
    > jeszcze Pani dziennikarka, po mezu Badziak, i jakis starszy Pan odziany
    > w skory ktory twierdzil ze skoro jego sprzet robi setke w 3 sekundy to
    > nie bedzie sie wlokl. Ich argumenty zadawaly sie byc pisane na kolanie 5
    > minut przed wejsciem. Szkoda lecz to tylko sniadaniowa telewizja.

    Może się rozwiną w wydaniu obiadowym?

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 40. Data: 2009-04-27 17:08:50
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Jacek Różański wrote:
    Elou!

    > Może się rozwiną w wydaniu obiadowym?

    Szykuj sie na kolacje, to bedzie powalajace.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj