  • 21. Data: 2009-04-27 07:53:53
    Temat: Re: warzywa?
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-27 07:47, Użytkownik Marcin Narzynski napisał:

    > Podobnie jest ze skuterkami "50 ccm", które w rzeczywistości okazują się
    > 125 ccm. W ogóle pomysł, że do jazdy skuterem wystarczy tylko dowód
    > osobisty, albo karta motorowerowa i skończone 14 lat - wydaje mi się zły.

    W UK motorower ma 125ccm i jakoś nikomu to nie przeszkadza.
    Ale u nas zgodnie z komuszą tradycją każde działania na korzyść
    obywatela zawsze wyda się komuś złe.

    pozdrawiam

  • 22. Data: 2009-04-27 07:55:14
    Od: Arni <a...@N...spam>

    RadoslawF pisze:

    > W UK motorower ma 125ccm i jakoś nikomu to nie przeszkadza.
    > Ale u nas zgodnie z komuszą tradycją każde działania na korzyść
    > obywatela zawsze wyda się komuś złe.

    jakie działanie jest na korzyśc obywatela?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 23. Data: 2009-04-27 08:00:59
    Od: "- MarusC" <m...@g...pl>

    Heniekxl <n...@g...pl> napisał(a):

    Od jakichś 2-3 lat
    > motocykliści są w zaniku. Zamiast tego mamy tysiące bartkównagsxfach. Efekty
    > widać i będzie widać coraz częściej, a wszystko przez to, że motóry staniały
    > a gównażeria dostaje coraz więcej kieszonkowego.

    Widziałem wczoraj taką grupę pod kolumną. Wstyd tam zajeżdżać motocyklem.

    Marek
    F650

  • 24. Data: 2009-04-27 08:08:01
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości

    > I w jeden weekend swiateczny zatrzymują 2 tysiace. Nie podaja ilu z tych
    > zatrzymanych juz nie miało prawa jazdy.

    Ja się raczej zastanawiam, kto na tych drogach jeżdzi. Skoro tylu juz
    pijanych zatrzymali, to albo zaraz ich wypuszczają z prawkiem w ręce, albo
    zaczynają pić abstynenci.
    A zatrzymany gościu bez uprawnień do prowadzenia pojazdów powinien od razu
    dostać 2 lata robót publicznych 12/24h i już.

    pozdr.
    Mystik

  • 25. Data: 2009-04-27 08:28:48
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "- MarusC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Heniekxl <n...@g...pl> napisał(a):
    >
    > Od jakichś 2-3 lat
    >>

    > Widziałem wczoraj taką grupę pod kolumną. Wstyd tam zajeżdżać motocyklem.

    To ja sie ciebie zapytam
    Mozesz mi przyblizyc do jakiej grupy naleze?
    Bo skoro odpowiadasz henkowi, ktory pisze chyba o mnie (hint stopka) to
    chyba wiesz o co mu chodzi.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 26. Data: 2009-04-27 08:30:26
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Arni pisze:

    I w jeden weekend swiateczny zatrzymują 2 tysiace.
    > Nie podaja ilu z tych zatrzymanych juz nie miało prawa jazdy. Kiedy
    > wreszcie wymrze społeczne przyzwolenie dla jadacych pod wpływem? ilu
    > ludzi jeszcze musi zginąc? Mysle ze przy tym zjawisku "dawcy nerek" to
    > pikuś.

    Nie podaja tez ilu z nich mialo 0,2 - 0,6 np (czyli jedno piwo) nie
    podaja tez ilu bylo wsrod nich rowerzystow. Ilu bylo prawników, lekarzy,
    robotników budowlanych a ilu informatykow. Ile kobiet ile mezczyzn.

    Mysle ze jakbysmy takie dane mieli moglibysmy od razu zakazac jezdzic po
    ulicach okreslonej grupie zawodowej ktora najwiecej pije.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 27. Data: 2009-04-27 08:38:26
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W UK motorower ma 125ccm i jakoś nikomu to nie przeszkadza.

    Czy kłamiesz celowo, czy z niewiedzy?

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 28. Data: 2009-04-27 08:42:22
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr May pisze:
> [...]
    >
    > Mysle ze jakbysmy takie dane mieli moglibysmy od razu zakazac jezdzic po
    > ulicach okreslonej grupie zawodowej ktora najwiecej pije.

    ROTFL. zajebisty pomysł :)

    --
    gildor
    9'99

  • 29. Data: 2009-04-27 08:44:11
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Piotr May pisze:

    > Mysle ze jakbysmy takie dane mieli moglibysmy od razu zakazac jezdzic po
    > ulicach okreslonej grupie zawodowej ktora najwiecej pije.

    skoro juz o przepisach mowa:
    http://www.emetro.pl/emetro/1,85648,6541932,Motocykl
    isci_gina__a_ustawa_utknela.html

    znowu sie kilku młodych gniewnych rozwaliło, jest duza szansa ze taka
    ustawa (ale dobrze realizowana przez organa kontrolne) dała by im szanse
    przeżyc.

  • 30. Data: 2009-04-27 08:49:58
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-27 09:55, Użytkownik Arni napisał:

    > jakie działanie jest na korzyśc obywatela?

    Ano takie że obywatel bez prawa jazdy może na tym motorowerku
    jednak do pracy dojechać bez kosztownych i czasochłonnych kursów.