  • 11. Data: 2009-04-26 20:08:33
    Temat: Re: warzywa?
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Easy pisze:

    > Chodzi o to, ze artykuł w tej wersji przeszedł bez echa... załózmy ze
    > motocyklista jechal w miare spokojnie ( bo jak powiedziałam czytajac
    > tylko artykuł)... dlaczego po tym nie pojawiło sie milion komentarzy pod
    > adresem puszek i takie tam.....

    tu wiadomo jeszcze mniej, komentarzy brak i ciekawe jakie bedą przy tej
    ilosci infromacji.
    82,Zginal_motocyklista__Cztery_osoby_ranne.html

    zastanawia mnie kiedy ilosc pijanych zrobi takie wrazenie jak ilosc
    niezywych motocyklistów i ktos sie za nich wezmie. Co chwila jakis pijus
    zabija ludzi (jakas godzine temu 3 na miejscu, jedna w szpitalu), ktos
    inny dostaje wyrok. I w jeden weekend swiateczny zatrzymują 2 tysiace.
    Nie podaja ilu z tych zatrzymanych juz nie miało prawa jazdy. Kiedy
    wreszcie wymrze społeczne przyzwolenie dla jadacych pod wpływem? ilu
    ludzi jeszcze musi zginąc? Mysle ze przy tym zjawisku "dawcy nerek" to
    pikuś.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2009-04-26 20:14:09
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Easy pisze:

    > ale z którego?

    tego z rowerem

    --

    pozdr
    pj

  • 13. Data: 2009-04-26 20:15:40
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 26 Apr 2009 21:59:13 +0200, Easy <e...@o...nospam.org> wrote:

    [...]

    > ale z którego?

    Tego z napisem "idzie wiosna, będą warzywa" i marchewką na rowerze. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 14. Data: 2009-04-26 20:27:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Sun, 26 Apr 2009 22:01:39 +0200, Krzysztof Bia?y napisał(a):

    > Nie warto. Ten kole? to na 99,9% ta sama osoba która spamuje np. na
    > li?cie nurkowej. Leszczyk, ale sie wpierdala w ka?dy w?tek. Zwyk?y
    > ?mierdz?cy troll.
    > Swoj? drog? tam te? defaultow? odpowiedzi? dla niego jest "spierdalaj,
    > kolina" :)

    a może podjechać i mu pierdolnąć? w sumie mam niedaleko :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 15. Data: 2009-04-26 20:32:25
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    > On Sun, 26 Apr 2009 21:59:13 +0200, Easy <e...@o...nospam.org> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tego z napisem "idzie wiosna, będą warzywa" i marchewką na rowerze. :-)

    no faktycznie tego brak ;)

    skonczył im sie łancuch w rowerze hihih

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 16. Data: 2009-04-27 00:41:13
    Od: "Heniekxl" <n...@g...pl>

    "Easy" wrote in message news:gt2bv4$7fb$1@news.dialog.net.pl...
    > to tak w temacie warzyw

    Easy - zastanów się czy bronisz właściwej strony. Od jakichś 2-3 lat
    motocykliści są w zaniku. Zamiast tego mamy tysiące bartkównagsxfach. Efekty
    widać i będzie widać coraz częściej, a wszystko przez to, że motóry staniały
    a gównażeria dostaje coraz więcej kieszonkowego.

  • 17. Data: 2009-04-27 05:26:34
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Heniekxl" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Efekty widać i będzie widać coraz częściej, a wszystko przez to, że motóry
    > staniały a gównażeria dostaje coraz więcej kieszonkowego.
    ROTFL

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 18. Data: 2009-04-27 05:47:05
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

> [...]
    > Efekty widać i będzie widać coraz częściej, a wszystko przez to, że motóry
    > staniały a gównażeria dostaje coraz więcej kieszonkowego.

    Mojego instruktora jazdy pytałem ostatnio, czym ludzie dojeżdżają na plac
    manewrowy, który jest dość daleko od komunikacji zbiorowej.
    Otóż większość - swoimi motocyklami. Podobno strasznie powszechne jest
    jeżdżenie motocyklem bez żadnych uprawnień, bo policja i tak przymyka oko.
    Wystarczyłaby akcja kontroli uprawnień i wielu wariatów motocyklowych
    zniknęłoby z dróg bez nabijania śmiertelnych statystyk.

    Podobnie jest ze skuterkami "50 ccm", które w rzeczywistości okazują się 125
    ccm. W ogóle pomysł, że do jazdy skuterem wystarczy tylko dowód osobisty,
    albo karta motorowerowa i skończone 14 lat - wydaje mi się zły.

    MN

  • 19. Data: 2009-04-27 06:09:20
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote in message
    > On Sun, 26 Apr 2009 21:16:49 +0200, Easy <e...@o...nospam.org> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A agencja się z tego plakatu akurat wycofała raczkiem:
    > http://www.uzyjwyobrazni.pl/projekt.php?id=32

    Sniadaniowa TVP1 Policja w osobie rzecznika wydawali sie o tym dzis rano nie
    wiedziec i Pan rzecznik bronil hasla jak niepodleglosci. Byla tam jeszcze
    Pani dziennikarka, po mezu Badziak, i jakis starszy Pan odziany w skory
    ktory twierdzil ze skoro jego sprzet robi setke w 3 sekundy to nie bedzie
    sie wlokl. Ich argumenty zadawaly sie byc pisane na kolanie 5 minut przed
    wejsciem. Szkoda lecz to tylko sniadaniowa telewizja.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 20. Data: 2009-04-27 06:37:57
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

> [...]
    > Efekty widać i będzie widać coraz częściej, a wszystko przez to, że motóry
    > staniały a gównażeria dostaje coraz więcej kieszonkowego.
    BTW
    Napisz swoja definicje motocyklisty i ogolnie rozwin swa mysl bom strasznie
    ciekaw :)

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8