  • Data: 2009-04-27 05:47:05
    Temat: Re: warzywa?
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Easy - zastanów się czy bronisz właściwej strony. Od jakichś 2-3 lat
    > motocykliści są w zaniku. Zamiast tego mamy tysiące bartkównagsxfach.
    > Efekty widać i będzie widać coraz częściej, a wszystko przez to, że motóry
    > staniały a gównażeria dostaje coraz więcej kieszonkowego.

    Mojego instruktora jazdy pytałem ostatnio, czym ludzie dojeżdżają na plac
    manewrowy, który jest dość daleko od komunikacji zbiorowej.
    Otóż większość - swoimi motocyklami. Podobno strasznie powszechne jest
    jeżdżenie motocyklem bez żadnych uprawnień, bo policja i tak przymyka oko.
    Wystarczyłaby akcja kontroli uprawnień i wielu wariatów motocyklowych
    zniknęłoby z dróg bez nabijania śmiertelnych statystyk.

    Podobnie jest ze skuterkami "50 ccm", które w rzeczywistości okazują się 125
    ccm. W ogóle pomysł, że do jazdy skuterem wystarczy tylko dowód osobisty,
    albo karta motorowerowa i skończone 14 lat - wydaje mi się zły.

    MN