  • Data: 2011-02-08 21:30:46
    Temat: Re: warto? ford focus 2005r ?
    Od: Maciek <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mowa byla o rudej na fordach - stad przyklad.

    Pokaz gdzie w mojej wypowiedzi i Przedmowcy byla mowa o blacharce drzwi,
    klapy etc. o ktorej wyskoczyles. Mowa byla konkretnie o zgnitym
    podwoziu. Jak masz to chetnie zobacze zdjecia zezartego podwozia, Focusa
    5cio letniego, ktore nie szorowalo o krawezniki i podobne.

    > Rozumiem, ze masz forda i ciezko Ci to zroumiec?

    No tak, jakos nie moge uwierzyc, ze tak mlode auto moze miec zgnita podloge.

    > Mam jeszcze dwa przypadki z wlasnego podworka:
    > Mondeo 2005r - ruda juz dobiera sie do drzwi (brrr)
    > kiedys mialem escorta - w 4-ro letnim aucie ruda juz byla na tylnych
    > nadkolach (ten przyklad pomijam, bo escorta 5-cio letniego sprzedawalem
    > w 2000r, wiec wowczas blachy jeszcze ford nie umial zabezpieczac).

    Jedno i drugie to nie Focus, a stary Escort no i inna "liga" blacharki.