  • 11. Data: 2010-02-22 13:14:17
    Temat: Re: warszawa-poznan (pionier/hawe)
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 22.02.2010 sq- <p...@o...pl> napisał/a:
    > IMHO Hawe bedzie musialo wyciagnac wnioski i zestawic transmisje
    > zapasowa na takie sytuacje w innym punkcie sieci niz Poznan.
    raczej problemem nie byl poznan, a dojscie do warszawy ;)

    Poznan mial sie dobrze - widzialem chyba wszystkich klientow hawe :)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

  • 12. Data: 2010-02-22 13:39:23
    Od: sq- <p...@o...pl>

    tak tak,
    ja Ciebie tez widzialem,
    wyrazilem sie troche koslawo - chodzilo mi o dojscie do Warszawy inna
    droga np. przez Gdansk.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-02-22 13:50:37
    Od: Lukasz Olesiejuk <l...@N...net.pl>

> [...]
    > tak tak,
    > ja Ciebie tez widzialem,
    > wyrazilem sie troche koslawo - chodzilo mi o dojscie do Warszawy inna

    My (zamekNet) lecimy tamtedy przez Sitela.
    Podsumowujac, co dzialalo? Skad brac backup?

  • 14. Data: 2010-02-22 14:06:47
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    > to prawda, ale na naszej nieduzej rurce byc moze nie bylo tego tak
    > czuc.
    > czesc pakietow do tp szla przez level3 a czesc musialem tak samo
    > odfiltrowac, mowisz, ze wieczorem sie ruszylo? ja ok 21 odczulem cos
    > odwrotnego i przepialem wszystko na backup.
    ok 14:50 zaczeli mi rozglaszac wiekszosc prefiksow espolu
    ok 21:25 zaczeli rozglaszac mnie na swiat przez espol
    ok 03:30 wszystko ruszylo poprawnie

    gdzies pomiedzy dostalem informajce ze z neostrad nie mozna sie do mnie wbic -
    okazalo sie ze ruch do neostrad byl kierowany do espolu, a potem "ginal". Po
    odfiltrowaniu prefiksow /13 z tepsy (i puszczaniu tylko na /11 przez lacze
    zagraniczne) - sytuacja wrocila do normy.

  • 15. Data: 2010-02-22 15:39:06
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    Lukasz Olesiejuk wrote:

    > My (zamekNet) lecimy tamtedy przez Sitela.
    > Podsumowujac, co dzialalo? Skad brac backup?

    działało to co ma wykupione protekcje i zapisaną ową protekcje w umowie.
    Nam transit.global i acx atmanowy działały, owszem pojawiły się jakieś
    dziwne zrywania sesji pewnie z powodu przytkanego tego co im zostało,
    ale ogólnie działało dobrze.

    Przypuszczam że działał również TKTelekom, bo to osobna organizacja ale
    - podobno mają też jakieś włókna w kablu pioniera.. choć nie wiem czy na
    tym odcinku.

    Nauczka - przed podpisaniem umowy pytać dokładnie dostawców którymi
    kablami to leci, czy jest protekcja i jeżeli tak to czy czasem na jakimś
    odcinku nie jest to w jednym kablu (obie ścieżki).

    Marcin

  • 16. Data: 2010-02-22 21:57:34
    Od: andzio <a...@t...net-komp.to.net.pl>

    W dniu 2010-02-22 13:19, sq- pisze:
    > IMHO Hawe bedzie musialo wyciagnac wnioski i zestawic transmisje
    > zapasowa na takie sytuacje w innym punkcie sieci niz Poznan.

    Jak dokoncza nitke polnocna ("podobno" kwestia kilku miesiecy) to
    powinni zamknac wkoncu ten swoj nieszczesny ring wiec i protekcja jakas
    wkoncu bedzie.

    --
    Andrzej Banach
    net-komp.net.pl

  • 17. Data: 2010-02-23 10:06:55
    Od: Tomasz Ziec <m...@e...net.pl>

> [...]
    > Nam transit.global i acx atmanowy działały, owszem pojawiły się jakieś
    > dziwne zrywania sesji pewnie z powodu przytkanego tego co im zostało,
    [..]

    Ale niestety ATM zaczął na czas awarii przycinać do prędkości
    abonamentowych, także 95ty percentyl przestał działać. Co było bardzo
    niemiłe z ich strony :-)
    Tomek.

    --
    -+= m4sh =+- Tomasz Zięć mash/na/elsat.net.pl

  • 18. Data: 2010-02-23 20:54:19
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    W dniu 2010-02-22 12:27, Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:
    > hm.
    > a orientuje sie ktos moze kto tam kabla nie ma?
    >
    > bedzie potrzebna alternatywna transmisja do warszawy - i pytanie kogo unikac ;)
    > widzialem ze np plix w poznaniu byl dostepny - ida jakas inna sciezka?

    Netia :)

  • 19. Data: 2010-03-02 18:11:56
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    shefenez pisze:

    > Netia :)

    tam nie ma z kim rozmawiać - zostali sami handlowcy

    Darek

  • 20. Data: 2010-03-02 22:05:51
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    W dniu 2010-03-02 19:11, Sied@r pisze:

    > tam nie ma z kim rozmawiać - zostali sami handlowcy
    >
    > Darek
    szukasz allternatywnej drogi to sugeruję NEtię , a handlowcy są od tego
    by sprzedawać :) np: alternatywną drogę :)