    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: walenie przy gwałownym puszczaniu gazu ( diesel cdti)
    Date: Wed, 03 Feb 2010 09:56:45 +0100

    Michał pisze:
    > Witam,
    > czy ktoś może się orientuje czy można założyć jakieś typowe uszkodzenie itp
    > przy takich objawach, że przy jezdzie np na 2, jak gwałtownie zdejmę nogę z
    > gazu, czasami podobnie jak ponownie depnę, słychać walnięcie i czuć jakby w
    > podłodze?
    > Auto to corsa C 1.3 cdti- koło dwumasowe już mechanik obstawiał ale wymiana
    > na nowe nie pomogła....
    > Wcześniej był objaw taki, że przy ruszaniu - jeśli się go trochę zdławiło i
    > wpoadał w wibracje, słychać było stukanie, to jest nadaj, natomiast teraz
> [...]
    Ja miałem podobny objaw i przyczyną się okazała nie tyle sama poduszka
    silnika co śruba, którą ona jest przykręcona. Lekko się poluzowała i
    tuleja w poduszce się ruszała przy większej mocy silnika, co praktycznie
    było niezauważalne przy przegazówce na postoju.
    Tak więc proponuje przebiec się z kluczem i sprawdzić czy czasem nic nie
    jest poluzowane w newralgicznych miejscach.
    Pozdrawiam
    Rafał