  • Data: 2015-05-10 17:07:20
    Temat: Re: wada ukryta - auto kupione od prywatnej osoby
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >mówisz o wadzie zamiast mózgu? Bo ktoś kupuje samochód i nie widzi, że
    >lampy są złe?

    Wiesz nie za bardzo to widać w pełnym słońcu, w lato. Problem zauważyłem
    jadąc nocą.
    I tu nawet nie o to chodzi - auto było rozbite przodem i do tego doszedłem
    po oględzinach i OK. Ale wkładanie lamp brytyjskich to już lekka przesada,
    sklecanie auta na tyle aby przeszło przegląd to takie minimum.
    I jak mogę trochę człowiekowi napsuć krwi to jestem skłonny może nawet za to
    zapłacić dla zasady, ale jak mam zero szans to szkoda faktycznie kasy.
    To auto to w ogóle mina(i wypadało by sprzedawcę zastrzelić), ale ma robić
    10 km dziennie i jeszcze polata.

    Buniek