  • 61. Data: 2012-07-04 23:41:39
    Temat: Re: w sprawie sikacza
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4ff4aaf9$1@news.home.net.pl...
    > Właśnie dlatego bramka nie zniknie.
    A moze wlasnie zniknie?
    Trzeba miec nadzieje, nie?

    pozdrawiam

    --
    Bartek Kacprzak
    EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

  • 62. Data: 2012-07-04 23:45:48
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-07-04 22:08, Ivam pisze:
    > Użytkownik "marider" napisał w wiadomości grup
    > (...)
    >
    > I po co dyskutujesz? Zadales normalne pytanie, jak do kolegi, a on sobie
    > nie mogl odpuscic (trzech) wycieczek dot. grupy.

    Tak mnie jakos natchnelo z wrodzonej ciekawosci ale OK, nie sadzilem ze
    propagacja to ciezkie slowo i niestety sensownych odpowiedzi sie nie
    doczekalem. To tak jak rozmowa z adwokatem lub sedzia czy innym humanem.
    Trudno, przezyje to jakos, wszak szkolnictwo oraz poziom intelektualny
    wsrod malolatow i tak z roku na rok pada na pysk nawet na poziomie szkol
    wyzszych wiec trzeba kiedys przywyknac ze tumanow jest dookola coraz
    wiecej. W Rzadzie takze kupa ... siedzi i mamy w Polszy, to co mamy zas
    masa otepialych debili latwiej sterowac (stara zasada).

    > Ukończenie studiów dziennikarskich niczego nie rozstrzyga.
    Jedynie brak tegoz wnosi wiecej zametu i mydlenia oczu jak widac, nie
    tylko jesli chodzi o tematy motoryzacyjne.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 63. Data: 2012-07-04 23:46:07
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Nie tylko Ty masz takie zdanie.
    Mam nadzieje, moze jednak wspolny apel do adminow nie jest glupim pomyslem?

    > Najgorsze jest to, ze na propozycje wylaczenia pisania (tylko przegladanie
    > grupy) lovtza tez zareagowal kategorycznym "nie, bo nie".
    Wiem, pamietam, ale kazdy w koncu zmienia zdanie, nawet AZ.

    > Starzy odchodza, nowych nie bardzo przybywa, wielu sie zraza bo:
    > - to nie forum (brak awatara, kolorkow, pw, etc.)
    > - usenet powoli umiera
    > - serwerow news tez coraz mniej (nie da sie na nich kasy trzepac)
    > - wszystko jest w archiwum, wiec dyskusje sa raczej prywatne, a zarty
    > hermetyczne
    I to wlasnie stanowi o atrakcyjnosci tej wlasnie grupy.
    To, ze watkow jest mniej? Wystarczy poczekac rok, dwa. W koncu wymysla nowe
    rozwiaznia, nowe motocykle to dyskusje wroca. :)

    > Czasem lubie sobie poprzegladac archiwum (i np. posty Andrzeja Rosy), ale
    > gugiel nawymyslal z grupami i nie moge sie polapac w tej ich
    > "uproszczonej" wersji przegladarki.
    Ja tez nie daje rady :/

    pozdrawiam

    --
    Bartek Kacprzak
    EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

  • 64. Data: 2012-07-05 09:28:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-04 22:37, Arni pisze:

    > a ja chwile temu szukalem czegos w archiwum i trafił mi sie watek z 2000
    > roku:
    > Dziku, A. Medyna, Belushi, Zbigi, Tango, Damiano, Kizior, Koniu... a w
    > innych wątkach wielu wielu fajnych ludzi. Byli i poszli bo tutaj juz nie
    > ma tego klimatu. Wtedy to sie dyskutowało...

    Na ich miejsce przyszliby nowi, gdyby starzy choć trochę im to ułatwili.
    Nie ma tamtego klimatu? Pewnie nie ma. Świat się zmienia. Jest inny
    klimat: klimat wojny o to czyja racja jest najmojsza. Stańcie trochę z
    boku tej dyskusji ze ścigaczem. Toż to święta wojna o pietruszkę. Warto
    się szarpać? Dopóki odbywało się na pewnym poziomie - było do
    zniesienia. Jednak ostatnie ataki stają się już niesmaczne.

    --
    MN

  • 65. Data: 2012-07-05 10:56:15
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-07-04 23:33, Arni pisze:
> [...]
    w1QRo/hY_vzguUwcUJ

    > ale na co liczysz?

    Ja np liczę na opamiętanie. Wszystkich. Z Mariuszem da się normalnie
    porozmawiać. Odłączenie feeda z Ś nie ma za bardzo sensu, PRM nie jest
    naszą własnością i ma służyć wszystkim, w tym 13 letnim
    niewykształconym. Zdaje się że ta grupa ma edukować, więc przy okazji
    można ich nauczyć czytać i pisać, będzie mniej imbecyli na drogach.
    Trzeba tylko dać im szansę i odpowiednio poinformować GDZIE się znajdują
    i jakie panują tu ZASADY. To właśnie mają ułatwić zaproponowane przeze
    mnie zmiany. Inwektywy i piana na pysku nie ułatwią ich przeprowadzenia
    ani nie pozwolą ocenić ich efektu. Dlatego jeszcze raz apeluję o
    opamiętanie i powściągnięcie emocji na jakiś czas.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 66. Data: 2012-07-05 11:05:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-05, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Ja np liczę na opamiętanie. Wszystkich. Z Mariuszem da się normalnie
    > porozmawiać.

    A ja mam nieodparte wrazenie, ze to zwykla zagrywka, zeby wyszlo, ze
    wszyscy sa zli a z nim da sie normalnie porozmawiac. Tak czy siak
    musial to zrobic bo 2 dni temu napisal do niego Atman z ktorego uslug
    korzystaja:

    https://groups.google.com/group/pl.news.admin/msg/c5
    c1940bceef8f85?hl=pl

    ---
    [...]
    Na prośbę jednego z użytkowników p.r.m ATMAN wysłał informację do klienta,
    na którego adresacji działają grupy.scigacz.pl, o podjęcie stosownych
    działań tj:
    - Jasną i wyraźną informację na forum, że jest to grupa dyskusyjna usenet
    ( nie lokalne forum ), obowiązuje netykieta i tematyka grupy.
    - Pełną informację o tematyce grupy
    ( http://www.usenet.pl/opisy/pl.rec.motocykle ) i przestrzegania tematyki grupy
    - Dodanie linku lub zaleceń netykiety
    ---

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 67. Data: 2012-07-05 11:07:50
    Od: songoku <g...@g...com>

    > A co do meritum.
    > To IMHO akurat odnosnie tej bramki to lepiej gdyby jej tu nie bylo.
    > Akurat najbardziej cenilem sobie dyskusje tu prowadzone a w tej chwili
    > wszystko sprowadza sie do "co na pierwsze" sygnowane przez scigacza.
    > Nie wiem czy to ogolna tendencja, ze pojawia sie mniej postow ale czy nie
    > jest to jedna w przyczyn?

    Bo usnet umiera...tu sie generalnie dyskutuje o dupie maryni w
    ogromnej większości...
    Taka jest smutna prawda i teorie o wyższości grupy nad wszelkiej maści
    forami(nie piję tu do ścigaczowego - raczej tematycznych) można między
    bajki włożyć...
    Nieczęsto już tu zaglądam, ale takie dyskusje tylko mnie utwierdzają,
    że dobrze robię...

    Pozdr
    Songoku
    LwG

  • 68. Data: 2012-07-05 11:23:16
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 05.07.2012 10:56, Magic wrote:
    > Ja np liczę na opamiętanie. Wszystkich. Z Mariuszem da się normalnie
    > porozmawiać.

    To jest mam wrażenie esencja problemu. Idę o zakład, że z każdym tu
    obecnym się da.
    Spotkać się po prostu i pogadać o tym na żywo. Choćby na jakiejś
    imprezie masowej typu gymkhana czy inne dni otwarte. Temat pewnie dałoby
    się ogarnąć w jednej sesji i byłoby po sprawie.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 69. Data: 2012-07-05 11:33:12
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 05.07.2012 11:07, songoku wrote:
    > Bo usnet umiera...tu sie generalnie dyskutuje o dupie maryni w
    > ogromnej większości...

    Od lat to słyszę :) Zmienia się - to na pewno.

    > Taka jest smutna prawda i teorie o wyższości grupy nad wszelkiej maści
    > forami(nie piję tu do ścigaczowego - raczej tematycznych) można między
    > bajki włożyć...

    Teorie wyższości? LOL :) To dobre do flejmów. Daj spokój. Czat roomy na
    stronach swego czasu też miały IRC-a wykończyć, ale jakoś się na to nie
    zanosi. Chociaż akurat na #pl.rec.motocykle to faktycznie pustki. Tak
    przy okazji zapraszam :)

    > Nieczęsto już tu zaglądam, ale takie dyskusje tylko mnie utwierdzają,
    > że dobrze robię...

    Wcale Ci się nie dziwię, że nieczęsto. Chyba mało komu umyka fakt, że
    jest pełnia sezonu i każdy motocyklista zamiast siedzieć przed monitorem
    (co częściej zdarza się w chłodne miesiące) woli siedzieć przed zegarami
    swojego motocykla :)

    Mniej defetyzmu, więcej nadziei Panie i Panowie.
    Właśnie.
    Są tu w ogóle jakieś Panie? :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 70. Data: 2012-07-05 17:29:12
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-07-05 09:28, Marcin N pisze:
> [...]

    I sie uczylo :)

    > Nie ma tamtego klimatu? Pewnie nie ma. Świat się zmienia. Jest inny
    > klimat: klimat wojny o to czyja racja jest najmojsza.

    Masz racje, widac to chocby po coraz bardziej przyglupawych ustawach w
    Sejmie. Tu jest swietny przyklad, pierwszy z rzedu:

    Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29 września 2011 r. w sprawie
    badań psychiatrycznych i psychologicznych osób wykonujących czynności
    mające istotne znaczenie dla zapewnienia bezpieczeństwa jądrowego i
    ochrony radiologicznej w jednostce organizacyjnej wykonującej
    działalność związaną z narażeniem, polegającą na rozruchu, eksploatacji
    lub likwidacji elektrowni jądrowej.

    Jakby jeszcze jakas elektrownia jadrowa na skale przemyslowa byla w tej
    zapadlej Polszy (oprocz jednej malutkiej badawczej jednostki, czytaj
    reaktora w Swierku)

    Pzdr
    --
    marider