  • Data: 2016-06-18 21:06:46
    Temat: Re: w ramach nudy może by mi Ktoś pomógł?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzięki za zainteresowanie, chodzi o to, żeby przy wybudzaniu procka z
    uśpienia nie było skoku napięcia 3V3 z 3V9 na 3V3...

    teraz pomyślałem, że z elementów pasywnych nie da sie tego zrobić
    poprawnie, myślałem o tranzystorze włączającym diodę jak pojawi się
    napięcie na wejściu... ale to też same problemy...

    może ma Ktoś jakąś prostą ideę...