-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: w końcu
Date: Sat, 18 Apr 2015 17:57:03 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 19
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <mgfhgu$fl4$1@usenet.news.interia.pl>
<9...@4...net>
<552b78ab$0$8379$65785112@news.neostrada.pl>
<mgfuql$cen$3@node2.news.atman.pl>
<552b8ab2$0$2190$65785112@news.neostrada.pl>
<mgjqb4$fo9$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mgl8pr$8cg$2@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mgoj1c$cd2$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mgqrom$oki$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mgs4nj$4ig$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mgtgi0$fcd$1@node2.news.atman.pl> <mgtl7g$k6m$1@node2.news.atman.pl>
<mgtlt5$4g6$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<mgu1rl$1ss$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1429379823 27875 79.173.35.225 (18 Apr 2015 17:57:03
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Apr 2015 17:57:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560450
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>> skoro Radek proponuje jazde z taka
>> predkoscią, zeby w razie niespodziewanego wyjechania kogos z
>> naprzeciwka na
>> czolówke był zawsze czas na zjechanie na prawo w taki sposób aby
>> ominac stojące tam drzewa...?
>
> On nie proponuje jazdy.
> Jazda wyklucza taką możliwość.
Dokładnie tak samo uwazam.
Nie da się wyeliminowac niebezpieczenstwa w 100%, obojetnie jak ostroznie
sie jedzie, dlatego tez trzeba walczyc również o minimalizowanie skutków.
Ciekawe czy Radek jest równiez przeciwko pasom w samochodzie? Może równiez
przeciwko kontrolowanym strefom zgniotu i innym tego typu rozwiązaniom?
Pasy uwierają, wzmocneinia podnosza mase samochodu, dodatkowe systemy
bezpieczenstwa kosztują i w ogole sa takie jakies niepotrzebne dla tych co
nie zapierdalają...........
Następne wpisy z tego wątku
- 18.04.15 19:57 Budzik
- 18.04.15 20:05 Budzik
- 18.04.15 20:05 Budzik
- 18.04.15 20:05 Budzik
- 18.04.15 21:20 RadoslawF
- 18.04.15 21:24 RadoslawF
- 18.04.15 21:24 Shrek
- 18.04.15 21:28 masti
- 18.04.15 21:28 masti
- 18.04.15 22:14 Cavallino
- 18.04.15 23:37 m4rkiz
- 18.04.15 23:57 Budzik
- 18.04.15 23:57 Budzik
- 18.04.15 23:57 Budzik
- 18.04.15 23:57 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S