  • 91. Data: 2010-02-26 17:42:24
    Temat: Re: w UE juz tylko na swiatlach?
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:hln1n2$cbl$1@inews.gazeta.pl...
    > Cóż, tylko potwierdzasz to co napisałem wcześniej :) Baw się dalej :)

    Przecież ma rację. Sam robisz personalne wycieczki.
    neelix

  • 92. Data: 2010-02-26 18:01:33
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-02-26 17:31, neelix pisze:

    > Użytkownik "PSYLO" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Też mam taką nadzieję. A co mi zostało? Przecież kiedyś rozum musi
    > powrócić na swoje przewodnie miejsce i stłamsić tę urzędniczą głupotę.
    > neelix

    A to ciekawe. Jeszcze niedawno neelixo-podobni argumentowali głupotę
    polskiego przepisu tym, że w innych krajach takiego obowiązku nie ma.
    Teraz ma być wprowadzony w całej UE. Więc co pozostało, powoływanie się
    na kraje afrykańskie?

    Całe szczęście, że miszcze z pms'u, których wiedza o poruszaniu się
    samochodem pochodzi raczej z gier w stylu nfs, nie tworzą przepisów.

    A.

  • 93. Data: 2010-02-26 18:04:22
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-02-19 18:49, Artur Maśląg pisze:
    > komar pisze:
    > (...)
    >
    > Zastanawiam się jaka to pokrętna logika doprowadziła Ciebie do takich
    > wniosków. Pewnie ta światłofobowa, jak u neelixa.

    Daj sobie spokój. Przepis jest dobry i nie ma co się w tym utwierdzać.
    A, że na pms pełno jest wiedzących lepiej to nie nowina. Oni nawet by
    zanegowali fakt, że samochód do jazdy musi posiadać co najmniej 4 koła.
    Przecież w nfs wystarczy kierownica.

    A.

  • 94. Data: 2010-02-26 19:01:51
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > Daj sobie spokój. Przepis jest dobry i nie ma co się w tym utwierdzać.

    Widzisz, np. ziemia opiera sie na czterech sloniach, ktore stoja
    na zolwiu. Ten model jest oczywisty i nie ma co sie w tym utwierdzac.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 95. Data: 2010-03-02 23:30:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 21 Feb 2010, Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

    > Gotfryd Smolik news pisze:
    > (...)
    >
    > Chociaż w jednym się zgadzamy.

    A nie, nie tylko w jednym.
    Acz w pewnej puli wniosków już nie:

    > Kolejny błąd w Twojej interpretacji - przynajmniej w zakresie
    > przypadku opisywanego przeze mnie. Ja nie "kompensowałem ryzyka"
    > z założeniem, że wszyscy powinni jeździć na światłach. Gdybym
    > miał w ten sposób się zachowywać, to dawno by doszło do
    > jakieś zdarzenia z tej przyczyny - choćby i w opisywanej
    > sytuacji.

    Przyjmując że to prawda, burzysz się dla ponarzekania :|

    > założenia, że jechałem z założeniem że inni świecą. W sumie to typowe
    > dla światłofobów.

    W tam, fobów zaraz.
    Zwyczajnie widzę, że domniemanie "nie świeci to stoi"
    i mi się udziela i sam sobie nagany muszę udzielać,
    najlepiej korzystając z okazji :]

    > nie zauważyłem. Na szczęście już się przyzwyczaiłem do usenetowych
    > rewelacji wyssanych z palca i różnych impertynencji z tego tytułu :)

    Ufff :)
    (ale co ponarzekałeś na nieświecącego to Twoje ;))

    pzdr, Gotfryd

  • 96. Data: 2010-03-03 21:39:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Gotfryd Smolik news pisze:
    (...)
    > A nie, nie tylko w jednym.

    Zastanawiam się, czy to dobrze, czy też źle...

    > Acz w pewnej puli wniosków już nie:

    Nie mam wątpliwości.

    > Przyjmując że to prawda, burzysz się dla ponarzekania :|

    Nie bardzo rozumiem co chciałeś przez to powiedzieć. Od samego
    początku nie narzekałem (co próbujesz insynuować), a próbę
    wytłumaczenia, że wnioskujesz na podstawie własnych teorii wyssanych
    z palca (jak napisałem - nikt o szczegóły nie spytał) określasz
    burzeniem się. Mało się trzymasz faktów, a wręcz bym stwierdził, że
    wcale.

    > W tam, fobów zaraz.
    > Zwyczajnie widzę, że domniemanie "nie świeci to stoi"
    > i mi się udziela i sam sobie nagany muszę udzielać,
    > najlepiej korzystając z okazji :]

    Skoro Tobie się udziela, to nie znaczy że mi dla tego przykładu. Skoro
    masz takie problemy, to może pozostań przy tych naganach dla siebie,
    a nie próbuj innym przypisywać podobnych zachowań - szczególnie
    korzystając z okazji, które jako żywo nie mają z tym nic wspólnego
    (bądź niewiele).

    > Ufff :)
    > (ale co ponarzekałeś na nieświecącego to Twoje ;))

    A gdzie ja narzekałem na nieświecącego? Stwierdziłem tylko fakt, do
    czego tacy doprowadzają własną głupotą i czemu jestem za nakazem.
    Gdybym miał narzekać na takich (czy w ogóle na różne rzeczy - w tym
    związane z ruchem drogowym) to bym dawno się wyprowadził na bezludną
    wyspę.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 97. Data: 2010-03-04 18:40:50
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    ..

    > Żeby włączyć światła. Oba używane przeze mnie auta nie mają
    > automatycznego włącznika.
    > Skoro ja to potrafię to mam nadzieję że inni także? Nawet bez jednej
    > ręki da się włączyć światło. Bez połowy mózgu już nie.

    Pytanie "po co?" nadal aktualne.
    neelix

  • 98. Data: 2010-03-04 18:43:27
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że na pms pełno jest wiedzących lepiej to nie nowina. Oni nawet by
    > zanegowali fakt, że samochód do jazdy musi posiadać co najmniej 4 koła.

    Dżoystick jest lepszy. Przepis jest tak dobry, że bez nakazu nie miał szans
    na akceptację normalnej części społeczeństwa.
    neelix

  • 99. Data: 2010-03-04 18:48:17
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > polskiego przepisu tym, że w innych krajach takiego obowiązku nie ma.
    > Teraz ma być wprowadzony w całej UE. Więc co pozostało, powoływanie się na

    Powołanie się na kraje z tej samej szerokości było mocnym argumentem. UE i
    wtedy pieprzyła głupoty,

    > Całe szczęście, że miszcze z pms'u, których wiedza o poruszaniu się
    > samochodem pochodzi raczej z gier w stylu nfs, nie tworzą przepisów.

    Na nasze nieszcęście tworzą oderwane od rzeczywistości osły i robią to pod
    wpływem różnych grup nacisku różnych interesów.
    neelix

  • 100. Data: 2010-03-04 19:47:54
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 4 Mar 2010 18:40:50 +0100, neelix napisał(a):

    > Pytanie "po co?" nadal aktualne.

    Przekręcam żeby włączyć światła. Elementarne.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138