  • Data: 2011-07-24 22:07:39
    Temat: Re: w Polsce to typowy manewr
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W dniu 2011-07-24 16:01, Andrzej Lawa pisze:

    > "Kolejki" do skrętu robią się z jakiegoś powodu i jak nie masz 100%
    > pewności, że nie trafisz na sytuację, w której możesz bezpiecznie i bez
    > blokowania komuś drogi "pocwaniakować", a mimo to cwaniakujesz - jesteś
    > złamasem i tyle.

    Są jeszcze sytuacje, kiedyś jesteś nietutejszy, znaków poziomych (i
    przed skrzyżowaniem) nie widać i nie wiadomo na którym pasie się
    ustawić. :) I ta niezręczność, gdy zjechać na właściwy pas się nie da,
    bo wszyscy stoją jeden za drugim, a za Tobą chcą jechać... ;)
    Ostatnio przerabiałem coś podobnego we Wrocławiu i oczywiście w nagrodę,
    mimo GPSa na szybie i obcej rejestracji, zgodnie z Polską gościnnością i
    kulturą na drodze, dostałem długiego klaksona... :)

    PS Oczywiście problemu nie ma, gdy skręcamy, wtedy bezpiecznie wystarczy
    ustawić się na skrajnym pasie...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.