  • 51. Data: 2012-06-04 20:07:46
    Temat: Re: św. Krzysztof
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ghost

    > Tylko dlaczego dupku krosujesz?

    A dlaczego nie pajacu? Jest jakiś zakaz?

  • 52. Data: 2012-06-04 20:08:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Jechałem kiedyś taksówką i facet miał naklejone coś takiego na poduszkę
    > powietrzną kierownicy. I miało to z 8 cm średnicy i wyglądało solidnie -
    > jak z żeliwa. IMO jak worek wyjdzie, to wkomponuje taksówkarzowi ten
    > medalion prosto w twarz.

    Pewnie miał zaślepkę. :>

  • 53. Data: 2012-06-04 20:08:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin masti

    > wali mnie opinia trolla

    Masz ciekawe preferencje seksualne.

  • 54. Data: 2012-06-04 20:09:39
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Koniecznie przynajmniej dwa w górnych rogach przedniej szyby!

    Ave!

  • 55. Data: 2012-06-04 20:11:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przemys?aw Czaja

    > To, że pewnych spraw nie umiemy wyjaśnić, czy udowodnić (jeszcze) nie
    > znaczy, że one nie istnieją lub nie mogą istnieć.

    Akurat to o czym dyskutujemy można bez problemu sprawdzić statystycznie.
    Gdyby okazało się, że emblemat z św. Krzysztofem zmniejsza ryzyko wypadku
    to powinien stać się obowiązkowym wyposażeniem wszystkich samochodów.

  • 56. Data: 2012-06-04 20:12:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin 4CX250

    > Marek

    Bredzisz.

  • 57. Data: 2012-06-04 20:13:18
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Robert_J

    > Nie wiem jak z wypadkami, ale podobno zmniejsza zużycie paliwa o 17 %.
    > Zakup figurki zwraca się po dwóch tankowaniach ;-).

    Ale wrzuca się ją do baku czy gdzie?

    > Może i warto, ale nie należy spodziewać się proporcjonalnego spadku
    > spalania ;-). Możliwe że drugi powoduje mniejsze branie oleju...

    A czy św. Krzysztofa można stosować także do paliwa wysokooktanowego?

  • 58. Data: 2012-06-04 20:14:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pawel \"O'Pajak\"

    > Wyjasnianie osobie niewierzacej wojujacej z religia odczuc ludzi
    > obdarzonych łaską wiary jest bezcelowe.

    Nie jest możliwe wyjaśnienie co daje tandetna podobizna św. Krzysztofa w
    aucie? Czy to jakaś "tajemnica wiary"?

  • 59. Data: 2012-06-04 20:23:49
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-03 20:07, to pisze:
    > Zauważyłem, że wielu kierowców ma we wnętrzu zamontowaną podobiznę św.
    > Krzysztofa. Googlując dowiedziałem się, że ów jegomość jest patronem
    > kierowców. Tu pojawia się pytanie -- o ile jego podobizna zmniejsza
    > ryzyko wypadków? Czy ktoś z Was ma dostęp do takich badań?
    >
    > PS. A może warto od razu zamontować dwóch lub trzech?

    podobno dziala tylko w komplecie z woda swiecona w chlodnicy.

  • 60. Data: 2012-06-04 22:32:11
    Temat: Re: ?w. Krzysztof
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-04 20:11, to pisze:
    > Akurat to o czym dyskutujemy można bez problemu sprawdzić statystycznie.
    > Gdyby okazało się, że emblemat z św. Krzysztofem zmniejsza ryzyko wypadku
    > to powinien stać się obowiązkowym wyposażeniem wszystkich samochodów.

    Jak to było? Kłamstwo, wielkie kłamstwo, statystyka. :-)
    I na wiarę w statystykę powołuje się ten co chciał w tym wątku szydzić
    ze św. Krzysztofa.
    Żałość.