  • Data: 2011-12-24 17:23:55
    Temat: Re: vw polo 1998 wartosc wraku
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wrak to wrak - zalezy na ile sie umowicie.
    > U mnie na zlomie placa cos 100-200, ale za to za kazdy model, wiek, i stan,
    > no - byleby ta ~tona zlomu byla :-)

    no wlasnie przed takimi co 100-200 placa sie chcialem ustrzec ;), dlatego
    na grupie pytam :D Tyle to mogłbym dostac za sam akumulator w tym roku
    kupiony, ktory wypadl przy okazji do rowu i nie wygladal na zniszczony
    ;)

    Caly tyl auta jest ok, prawa strona tez. Na czesci ktos moglby kupic a
    znajac polska mysl techniczna to 3 dobrymi cwiartkami 3 inne auta by
    obdarowali ;)

    Silnik - nie wiem, jeszcze nie ogladalem auta bo siedze w domu i lecze
    potłuczenia

    Reasumujac - lepiej sprzedac zarejestrowany niz złomowac, rozumiem?

    --
    WildS