eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklevfr 1200T - krotkie infoRe: vfr 1200T - krotkie info
  • Data: 2009-07-15 12:47:35
    Temat: Re: vfr 1200T - krotkie info
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jasio wydusił z siebie te słowy:

    >
    > -biegami zmienianymi przyciskiem, co jest możliwe dzięki zastosowaniu
    > dwóch sprzęgieł. I nie jest to napęd CVT jak w skuterze, tylko
    > skrzynia biegów. Działa to tak, że jedno ze sprzęgieł odpowiada za
    > pracę parzystych a drugie za nieparzystych biegów. W ten sposób można
    > mieć zapięte jednocześnie dwa biegi, a dzięki dwóm sprzęgłom napęd
    > przenoszony jest tylko na jeden. Nie wiem czy jasno przekazałem tę
    > myśl. :/ Cała trudność, według artykułu, na zaprojektowaniu takiego
    > układu polegała na zaprojektowaniu komputera, który przewidzi czy
    > chcemy wrzucić bieg niższy czy wyższy.

    brzmi nieźle .. bo, tak na marginesie, zasada dzialania tego jest taka jak w
    skrzyni DSG Volkswagena, jesli więc ktoś mial przyjemność jechania automatem
    DSG VW .. to moze mu pomoże w odgadnięciu jak to działa (i jakie jest fajne)


    --
    Pozdrawiam
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: