  • 11. Data: 2010-05-15 22:28:23
    Temat: Re: vauxhall - dlaczego tak?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 May 2010 21:58:57 +0200, Irek N. wrote:

    >Ale się popisałeś, to teraz wyjaśnij mi dlaczego GM nie wprowadził
    >własnej nazwy, tylko zachował nic dla niego (moim zdaniem oczywiście)
    >nie znaczącą nazwę jakieś _pompowni_?

    Najwazniejsze ze nazwa znaczyla cos dla klientow :-)

    Uzywasz jakiegos innego googla ?

    J.

  • 12. Data: 2010-05-15 23:02:07
    Od: "Marcin Luty" <m...@s...gmail.com>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości grup

    > Masz na myśli samochody, czy bebechy do nich (tudzież odmiany jak
    > kangoo/berlingo)? Wydawało mi się że C jest zawsze sprzedawany jako C, a F
    > jako F. Są gdzieś aż takie roszady?

    Raczej Partner/Berlingo. F jako C to np rodzina eurovanow
    C8/807/Phedra/Ulysse czy wczesniej Evasion/806/Zeta/Ulysse. Mozna tez
    znalezc na rynku F jako T P107/C1/Aygo, czy nawet F jako M
    C-crosser/P4007/Outlander.

    --
    ml

  • 13. Data: 2010-05-15 23:12:52
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Turcja - Renault thalia to renault clio, renault thalia, to renault
    > symbol ;)

    Ale dalej Renault. A nie Skoda Symbol. :P

    P.s. jak tam muchy? Dalej nie używasz wycieraczek, by się lansować? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2010-05-15 23:14:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > nazwę jakieś _pompowni_?
    > Czy jeśli tak sprecyzuję pytanie - załapiesz o co pytam?

    mialeś przeczytać pierwszy ling z góry
    Dla ułatwienia wskazuje na tą strone http://pl.wikipedia.org/wiki/Vauxhall a
    dla jeszcze większego ułatwienia zdanie kluczowe to?
    " *Vauxhall - brytyjska marka motoryzacyjna, od 1925 r* . należąca obecnie
    do koncernu General Motors Corporation. Firma Vauxhall Motors została
    założona w 1857 roku jako fabryka pomp i silników dla statków, od 1903
    zajmuje się także produkcją samochodów - pierwszym modelem był Vauxhall
    5HP."

    dobra przeglądarka dodatkowo wytłuści Ci sedno z sedna

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 15. Data: 2010-05-15 23:18:28
    Temat: [ort] Re: vauxhall - dlaczego tak?
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > mialeś przeczytać pierwszy ling z góry

    Eee... to jakiś chiński webmaster? Ling-Ma Net? ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 16. Data: 2010-05-15 23:22:06
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

> [...]
    > C8/807/Phedra/Ulysse czy wczesniej Evasion/806/Zeta/Ulysse. Mozna tez
    > znalezc na rynku F jako T P107/C1/Aygo, czy nawet F jako M

    Oczywiście, unifikacja rządzi niestety (a może stety, koszty w końcu
    mniejsze, najprawdopodobniej całość lepiej dopracowana, części _prawie_
    pasują itd.) Zauważ jednak że są to wspólne opracowania dla różnych
    koncernów - sprzedawane pod różnymi nazwami.
    W przypadku GM mamy te same (nie wchodząc w drobne różnice czy
    szczegółowy asortyment) samochody jednego koncernu, natomiast nazwy są
    różne.
    Zastanawiałem się przez moment czy nazwa opel nie budzi może na wyspach
    złych skojarzeń (pamiętacie soki DickBlack jakieś 15-20 lat temu)?
    Niestety nic nie znalazłem.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 17. Data: 2010-05-15 23:25:01
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-05-15 23:02, Marcin Luty pisze:
> [...]
    > C8/807/Phedra/Ulysse czy wczesniej Evasion/806/Zeta/Ulysse. Mozna tez
    > znalezc na rynku F jako T P107/C1/Aygo, czy nawet F jako M

    Jeszcze aby zamieszać - F jako C i to z obcymi silnikami :)
    Fiat Ducato JTD (100KM) = Citroen Jumper HDi = Peugeot Expert HDi
    (wszystkie z Fordem pod maską)...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 18. Data: 2010-05-15 23:29:25
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Najwazniejsze ze nazwa znaczyla cos dla klientow :-)
    >
    > Uzywasz jakiegos innego googla ?

    Nie, chyba nie. ;)
    Po prostu nie wierzę że asymilowali nazwę tylko dlatego, bo była
    osadzona w branży motoryzacyjnej.
    Znaczy co... Jag czy Aston-M były za drogie? Skoro tak, to kupno taniej
    (a więc zapewne marnej) marki Vauxhall było sensowne? Aż poszukam
    jakiegoś vauxhalla z okresu poprzedzającego przejęcie, ciekawe czy
    znajdę i czy licznik wyprodukowanych sztuk będzie choć 4-ro cyfrowy ;)
    Chyba żaden inny koncern takiego numeru nie zrobił.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 19. Data: 2010-05-15 23:32:29
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > dobra przeglądarka dodatkowo wytłuści Ci sedno z sedna

    Kuba, proszę Cię...

    Miłego.
    Irek.N.

  • 20. Data: 2010-05-15 23:37:15
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
    > Jeszcze aby zamieszać - F jako C i to z obcymi silnikami :)
    > Fiat Ducato JTD (100KM) = Citroen Jumper HDi = Peugeot Expert HDi
    > (wszystkie z Fordem pod maską)...

    Jakiej pojemności silnik masz na myśli? Jeśli 2-litrówkę, to to nie
    Ford, ale PSA 2.0HDi (wariacja DW10), jeśli 2.2L to też PSA 4HV - choć
    niby zrobiony przez Forda (bazuje na bloku PSA DW12). Ot typowa
    współpraca joint-venture.