    From: "ania" <a...@t...kropka.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: vat od paliwa do motocykla sluzbowego
    Date: Fri, 26 Jun 2009 16:00:49 +0200
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    Użytkownik "jeszua x"

    > moze nie tyle prawem, co jego obowiazujaca wykladnia; ale ten wlasnie
    > fakt usilowalem przekazac upartej kolezance ;)

    nie upartej tylko legalistce, ktora nie lubi marnowac czasu na rzeczy glupie
    i bezsensowne - np kopanie sie z koniem
    dla jednych to sposob na zycie i ich sprawa
    ja ten czas wole poswiecic na swoje hobby i nie jest one zwiazane z walka z
    wiatrakami

    jak dostaniesz jakis papier w krakowie i to jeszcze po twojej mysli, to
    bardzo prosze o kontakt, mi sie na razie znudzilo, na trzy proby kazda byla
    negatywna, wlaczajac w to argumentacje z pism gdzie odpowiedzi w innych
    wojewodztwach byly pozytywne

    ps
    ilu bylo tych sedziow wydajacych wyrok?

    ps2
    chcesz wiecej takich wyrokow? na stronie u nich mozna znalezc, w samym marcu
    byly na pewno dwa, ten drugi tutaj nie cytowany jest duzo fajniejszy, ale w
    kwietniu nie byl prawomocny bo sie izba krakowska odwolala, o czym pisalam

    --
    ania