  • 1. Data: 2009-02-17 21:38:15
    Temat: v-rod tuning
    Od: e...@w...pl

    Szukam jakiegoś magika który zrobi fajny tuning v-roda 2008, grzebanie
    w silniku skrzyni biegów itd odpada, chodzi mi tylko i wyłącznie o
    zmianę wyglądu, mam parę pomysłów ale kto moze mi zrobić przeróbki?
    Znacie jakieś firmy Polsce lub w bliskiej Europie godne polecenia?

    Trochę pogooglowałem ale niewiele znalazłem a poza tym opinie
    użytkowników są bezcenne.

    pozdro
    cysterna

  • 2. Data: 2009-02-17 21:46:31
    Temat: Re: v-rod tuning
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    e...@w...pl pisze:
> [...]
    > zmianę wyglądu, mam parę pomysłów ale kto moze mi zrobić przeróbki?
    > Znacie jakieś firmy Polsce lub w bliskiej Europie godne polecenia?
    Kuczu! Pan do Ciebie:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 3. Data: 2009-02-17 21:46:51
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Kuczu! Kolega do tablicy wzywa ;)))))

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 4. Data: 2009-02-17 22:17:49
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    e...@w...pl pisze:
> [...]
    > Znacie jakieś firmy Polsce lub w bliskiej Europie godne polecenia?
    >
    > Trochę pogooglowałem ale niewiele znalazłem a poza tym opinie

    Ale co ? Buda ? zawiecha ? kola ? hamulce ? Bo mam nadzieje ze nie
    skonczy sie na fredzlach ?

    Rusek z Gostynia ostatnio bawi sie te z w V-Rody.

    http://rusdrag.ocom.pl/

    Ale czy wiesz na jakie koszta sie porywasz ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-02-17 22:54:40
    Od: piomay <p...@r...pl>

    http://www.custom-bikes.pl/

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 6. Data: 2009-02-17 22:56:39
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Qlfon pisze:

    > Kuczu! Pan do Ciebie:)

    Pan sie pyta o tuning V-roda, nie o H-Dka. Jak nie widzisz roznicy to
    PoCo ... ? :-)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 7. Data: 2009-02-17 22:58:51
    Od: piomay <p...@r...pl>

    morghul pisze:
    > Kuczu! Kolega do tablicy wzywa ;)))))

    nastepny co nie widzi roznicy...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 8. Data: 2009-02-17 23:10:14
    Od: Arni <a...@n...spam>

    piomay pisze:

    > nastepny co nie widzi roznicy...

    a skoro nie widac roznicy to trzeba przepłacac :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2009-02-18 07:16:20
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    piomay pisze:

    > nastepny co nie widzi roznicy...

    O czym Ty mowisz ? Calkiem juz Ci sie w glowie...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 10. Data: 2009-02-18 08:44:03
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Kuczu pisze:

    > O czym Ty mowisz ? Calkiem juz Ci sie w glowie...

    taki zart to by, wiesz? zarcik, joke, rozumiesz? nie? .. no trudno...

    --
    piomay