  • Data: 2020-01-07 13:28:26
    Temat: Re: uzaleznienie
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Marek <f...@f...com> wrote:

    >> 1. RTC zapisuje rok na dwóch cyfrach.
    >
    > 19 i 20 to ciągle dwie cyfry...

    Tak, to mam na myśli. Kod nie wiedział, do którego wieku odnosi się rok
    19, czy 20, więc ktoś założył, że poniżej 20 będzie to XXI wiek, a powyżej
    XX wiek.

    Tak zgaduję.

    > ?? 2019 i 2020 to ciągle 4 cyfry

    No tak. I...?

    > Pozostałe strzaly:pomysły programistów zawsze mnie zaskakują.

    Pytanie co innego ten programista miał zrobić, pisząc generyczny moduł do
    obsługi RTC, który być może miał obsługiwać również daty wstecz. Jakieś
    założenie musiał zrobić. Co ty byś na jego miejscu zrobił?