  • 11. Data: 2010-09-23 20:21:31
    Temat: Re: utopiona w zupie komórka :(
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    VSS wrote:

    > mój r310 robił za zabawke na basenie,

    Mój po którymśtam myciu pod kranem w końcu zamókł - ale go wysuszylem i
    potem już jednego rządka pikseli na wyświetlaczu nie było. Działa do
    dziś, tyle że guma na nim zrobiła się jak plastelina i już niezbyt
    przyjemnie wygląda.

    Mirek.

  • 12. Data: 2010-09-23 20:23:57
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    marko1a wrote:

    > ... i skubany wpadł do sracza. Rękawica gumowa i wyciaganie.

    Mój kolega nie miał tyle szczęśćia, bo mu wpadł... podczas spuszczania
    wody :D

    Mirek.

  • 13. Data: 2010-09-24 07:23:31
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On 23 Wrz, 09:46, "marko1a" <m...@l...de> wrote:
    > Działa ale bateria już nie trzyma.
    > Zastanawiam się który ze współczesnych telefonów potrafi tyle wytrzymać.

    A widzisz, doczytalem i dodam ze moj to przestal byc uzywalny bo mu
    sie styki od zasilacza starly od podpinania/odpinania. Ale swoje 7 lat
    przezyl ze mna :)

    Ja mój trzymam na wypadek gdyby do jakiejś centralki alarmowej trzeba było.
    Mam do niego kabelek RS232. Ma on modem z poleceniami AT i można wybierać z
    niego numery z podpiętego terminala na RS232.
    Może się przydać.

    Marek

  • 14. Data: 2010-09-24 07:25:19
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Ale podejrzewam ze niekoniecznie musi byc tak zle ..

    Mojemu synowi podczas jazdy na rowerze wypadł z kieszeni SGH-P200.
    Na obudowie ani jednej ryski ale wyświetlacz krew zalała.

    Marek

  • 15. Data: 2010-09-24 14:16:02
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On 23 Wrz, 08:46, "marko1a" <m...@l...de> wrote:
    > Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:jy17e2qa07ah$.aejw5szzqmwf.dlg@40tude
    .net...

> [...]
    > ponownie pomogły.
    > Kiedyś robiłem wylewkę na balkonie, po rozmowie położyłem  obok i strąciłem
    > go niechcący na ziemię. Spadł na kostkę brukową i tylko parę rys powstało.
    > Kiedyś podczas imprezy założyłem się że rzucę nim o ścianę i zakład
    > wygrałem. Z obudowy odprysł malutki fragment plastiku. Teraz telefon ten
    > lezy w szufladzie i wala się z paroma innymi wśród kluczy i innych pierdół.
    > Działa ale bateria już nie trzyma.
    > Zastanawiam się który ze współczesnych telefonów potrafi tyle wytrzymać.

    Wiekszość nokii jest tak odpornych jesli nie wszystkie, wiem to z
    własnego doświadczenia.