-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
From: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <2...@p...googlegroups.com>
Subject: Re: uszkodzona sonda lambda ?
Date: Wed, 10 Nov 2010 12:36:40 +0100
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Lines: 26
Message-ID: <4cda83cb$0$20995$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.189.123.146
X-Trace: 1289389003 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20995 79.189.123.146:1714
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2324694
[ ukryj nagłówki ]
>Zapewne niektórzy z Was mieli do czynienia z w/w wynalazkiem.
>Podpiąłem mojego yarisa pod diagnostykę i okazało się, że uszkodzona
>jest grzałka sondy. Trochę mi się to gryzie ponieważ nie zauważyłem
>żadnego duszenia się silnika, nie wzrosło mi spalanie, nie robiłem
>analizy spalin, ale może warto ?
jeżeli w duższym czasie nie widać zmiany w zachowaniu silnika to może
nie jest prawdą, że jest uszkodzona sonda. Może po prostu w logach
pojawiła sie informacja o błędzie sondy.
Czasem sie tak zdarza jak jest błędny odczyt, po skasowaniu logów,
należy sprawdzić czy bląd się powtórzy.
Gdyby była uszkodzona sonda to komputer inaczej dobierałby dawkę paliwa
i inaczej sterował pracą silnika, byłoby to z pewnością widoczne
podczas pracy, a już na pewno da się zauważyć przy tankowaniu.
Ja bym dokładnie sprawdził tą diagnozę..
Zawszę radzę, żeby przy takiej kontroli auta via komputer
zapisać sobie logi na pendraka i trzymać.
Czasami jak się robi ponownie kompletną analize logów,
to lepiej zobaczyć jak wygladały logi wcześniej..
pozdr.
Gr
Następne wpisy z tego wątku
- 10.11.10 13:10 Maciek
- 10.11.10 13:17 Mateusz
- 10.11.10 13:40 szerszen
- 10.11.10 13:50 Maciek
- 10.11.10 13:52 Maciek
- 11.11.10 12:52 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-18 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-12-18 Wrocław => Application Security Engineer <=