  • 1. Data: 2012-12-15 20:49:50
    Temat: uszczelka pod głowicę zx 9r
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    mam taką zagwozdkę
    kupuje uszczelke pod głowicę do zx9r B 94-97
    dostaję uszczelkę firmy ATHENA opisaną jak do mojego modelu
    i co się okazuje że uszczelka ma średnicę 71mm a tłok 73mm
    stara uszczelka miała 73mm
    przykładając uszczelke stara do nowej wszystko pasuje poza srednicą otworów
    na cylindry
    tak byc powinno czy pomyłka ???

  • 2. Data: 2012-12-15 23:33:43
    Temat: Re: uszczelka pod g?owic? zx 9r
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    W dniu 2012-12-15 20:49, Szumek pisze:
    > kupuje uszczelke pod głowicę do zx9r B 94-97
    > dostaję uszczelkę firmy ATHENA opisaną jak do mojego modelu
    > i co się okazuje że uszczelka ma średnicę 71mm a tłok 73mm
    > stara uszczelka miała 73mm

    A gugiel mi mówi, że zx9r B ma 73... 73 ma zx750

    > przykładając uszczelke stara do nowej wszystko pasuje poza srednicą otworów
    > na cylindry
    > tak byc powinno czy pomyłka ???

    Pomyłka.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 3. Data: 2012-12-16 11:20:33
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    nowa uszczelka opisana fabrycznie
    czyli co źle pakuja albo opisują swoje uszczelki ?
    co ciekawe rozbierałem 2 silniki z tego modelu i w jednym była uszczelka
    73mm a w drugim 71mm
    i tam gdzie siedziała 71 mm uszczelka była szczelna sciągałem bo zawór
    pogieło
    co z tym fantem robić ?

  • 4. Data: 2012-12-16 14:30:19
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > co z tym fantem robić ?

    Jezeli przywiazales sie do tej uszczelki, warto poszukac silnika do ktorego
    bedzie pasowala.

    Tmek

  • 5. Data: 2012-12-16 15:06:58
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    dzięki za dobrą radę
    co z tego że kupie nową i dostane znowu to samo
    we wszystkich sklepach do tego modelu jest dostepna uszczelka firmy ATHENA
    na razie nie znalazłem innego producenta

    zakładać i nie brać do głowy czy szukac dalej

  • 6. Data: 2012-12-16 15:15:28
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    > dzięki za dobrą radę
    > co z tego że kupie nową i dostane znowu to samo
    > we wszystkich sklepach do tego modelu jest dostepna uszczelka firmy ATHENA
    > na razie nie znalazłem innego producenta

    Ustal wersje moto, silnika, vin
    numer katalogowy czesci
    poszukaj po numerze
    na koncu masz zawsze aso.

    Tmek

  • 7. Data: 2012-12-16 15:29:56
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    co tu ustalać zx-9r model B czyli 94-97 srednica cylindra 73mm
    uszczelka oryginalnie zapakowana i opisana
    taka sama uszczelka idzie do zxr750 który ma średnice cylindra 71mm
    nie wiem czy to pomyłka czy celowy zabieg producenta

  • 8. Data: 2012-12-16 15:58:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-12-16 15:29, Szumek pisze:
    > co tu ustala? zx-9r model B czyli 94-97 srednica cylindra 73mm
    > uszczelka oryginalnie zapakowana i opisana
    > taka sama uszczelka idzie do zxr750 kt?ry ma ?rednice cylindra 71mm

    Chyba raczej nie masz racji:

    http://www.powersportsplus.com/parts/detail/kawasaki
    /KP-11004-1254.html

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 9. Data: 2012-12-16 16:08:41
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    z czym nie mam racji , bo nie bardzo mogę zczaić?

  • 10. Data: 2012-12-16 16:50:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-12-16 16:08, Szumek pisze:
    > z czym nie mam racji , bo nie bardzo mog? zczai??

    Ze ta sama uszczelka idzie do ZX9 i ZXR