  • 11. Data: 2015-01-03 15:23:30
    Temat: Re: usterka telewizora
    Od: s...@g...com

    użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > A to nie chodziło o zdjęcie klienta, tego nerwowego? Takie do gabloty
    > "tych klientów nie obsługujemy"?

    Moze nerwowosc jest proporcjonalna do kwoty jaka jest w stanie wydac?

  • 12. Data: 2015-01-03 16:09:34
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 15:23, s...@g...com pisze:

    > Moze nerwowosc jest proporcjonalna do kwoty jaka jest w stanie wydac?

    Raczej traci bo maszyna stoi, to był panel ze sterownika plc.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 13. Data: 2015-01-04 02:21:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 03 Jan 2015 11:42:45 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):

    > Niedawno deklarowałeś, że nie widzisz powodu do wymiany telewizora.

    To nie moj, tylko znajomy.

    A ja ... patrze w program i sie zastanawiam czy nowy telewizor ma sens
    ... moj kineskop jeszcze dobry.

    J.

  • 14. Data: 2015-01-04 11:33:28
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2015-01-04 o 02:21, J.F. pisze:

    > A ja ... patrze w program i sie zastanawiam czy nowy telewizor ma sens
    > ... moj kineskop jeszcze dobry.

    Masz w kineskopie obraz 'panoramiczny' i HD?

    MJ

  • 15. Data: 2015-01-04 20:58:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2015 15:26:20 +0100, J.F. napisał(a):
    > Co to moze byc:
    > prawie caly ekran jest czarny ale na srodku jakas plama o
    > nieregularnym ksztalcie, w ktorej widac tresc, chyba nawet tę,
    > co powinna byc.
    > W miare nagrzewania plama sie troche powieksza i widac wiecej,
    > ale tylko troche - to nadal jest tylko maly, nieregularny, obszar na
    > srodku ekranu.

    Troche sie wyjasnilo.
    Telewizor sie podgrzal, teraz obraz jest na wiekszosci, ale zostaly
    nieregularne czarne plamy.
    Tam gdzie obraz jest, jest ciemny, zaszumiony i w kiepskich kolorach.

    Czarne plamy wygladaja troche jak na peknietym LCD ... ale to jest
    telewizor plazmowy.

    Musi jakas przetwornica padla i napiecie jest na granicy zadzialania.

    J.

  • 16. Data: 2015-01-04 21:02:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 Jan 2015 11:33:28 +0100, Michał Jankowski napisał(a):

    > Masz w kineskopie obraz 'panoramiczny' i HD?

    Nie mam, ale po co mi to - do ogladania tej sieczki, ktora leci w TV ?

    Nawiasem pytajac - czy w tej naziemnej cyfrowej TV obraz jest w miare
    dobrej jakosci ? Bo tak ostatnio ogladalem u znajomych i fatalnie to
    wygladalo, ale moze to taki program ...

    J.

  • 17. Data: 2015-01-04 21:04:35
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-01-04 o 21:02, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Nawiasem pytajac - czy w tej naziemnej cyfrowej TV obraz jest w miare
    > dobrej jakosci ? Bo tak ostatnio ogladalem u znajomych i fatalnie to
    Jest dobrej jakości,na pewno lepsza od analogowej.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 18. Data: 2015-01-04 21:06:26
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-01-04 o 20:58, J.F. pisze:

> [...]
    > Tam gdzie obraz jest, jest ciemny, zaszumiony i w kiepskich kolorach.
    >
    > Czarne plamy wygladaja troche jak na peknietym LCD ... ale to jest
    A to tak trzeba było od razu, sprawdź przetwornice napięcia, będzie ich
    kilkanaście.

    > Musi jakas przetwornica padla i napiecie jest na granicy zadzialania.
    I to pewnie sporo.

    --
    Pozdr

    Janusz_K