  • 21. Data: 2012-03-13 19:43:17
    Temat: Re: ustawienie sat
    Od: <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "MaRc" napisał w wiadomości grup

    W dniu 12.03.2012 07:34, pawell32 pisze:

    >eee, monter z racji doświadczenia wie o różnych ficzerach o których ja nie
    >wiem. teoretycznie można wziąć na dach dekoder, telewizor i trochę prądu z
    >okablowaniem i też się ustawi tak jak z tym miernikiem.
    >
    >właśnie monter wiedziałby, z doświadczenia, czemu na antenie 110cm widzę
    >dwie satelity :)

    Hmmm cuda jakieś.

    Pierwszy raz w życiu miałem w rękach antene satelitarną i tuner - zestaw z
    Cyfry+ z tą "większą" anteną, tuner stronga,konwerter.

    Przeczytałem instrukcję do anteny, pogooglałem jaki jej kąt w mojej okolicy
    ustawić należy (albo przeczytałem w instrukcji - nie pamiętam). Przykręciłem
    do balkonu, popatrzyłem mniej więcej po antenach sąsiadów potem sugerując
    się wskazaniami stronga doprecyzowałem i działa do dziś. Trwało jakieś 2
    godziny. Nic się nie tnie.

    W międzyczasie zmieniłem konwerter na monoblock quad z alledrogo i działa z
    3ma tunerami no i odbieram TV TRWAM i kiedyś jakieś HD DEMO z astry.

    Naprawdę trzeba jakiś miernik ?

    A może to doświadczenia z wielu lat bojów z dipolami? Ale z nimi się nie
    dogadałem .....

    pitpull

  • 22. Data: 2012-03-14 14:17:08
    Od: MaRc <t...@g...com>

    W dniu 13.03.2012 20:43, p...@p...com.pl pisze:
    > Naprawdę trzeba jakiś miernik ?

    próbowałeś kiedyś ustawić antenę nie mając blisko/ na widoku
    dekodera/urządzenia pokazującego sygnał?

    --
    MaRc
    Nie kłóć się z idiotą. Będziesz musiał zniżyć się do jego poziomu a