    From: MaRc <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: ustawienie sat
    Date: Mon, 12 Mar 2012 11:46:25 +0100

    W dniu 12.03.2012 11:36, pawell32 pisze:
    > nquad to nic innego jak 4 konwertery w jednej obudowie

    no i czegoś takiego do swojej instalacji potrzebuję.

    > a coś więcej, jaki system?

    o systemie to myślałem o gentoo, ale chyba postawie na poczciwym debianie.
    teraz, aby było szybciej, ładniej i wygodniej, użyłem tvheadend + xbmc z
    gita. tvheadend ładnie pokazuje online quality poszczególnych muxów, ale
    czy robi to poprawnie nie wiem, bo wszystkie pokazuje mi na 100%, oprócz
    właśnie tych problematycznych 11411 10834

    > to widzę, więc tym bardziej czas jest cenny.

    :)

    > ale przy takiej czaszy to dosyć sporo.

    to czemu widzi mi 2 satelity? czyżby to invero? hmm

    --
    MaRc
    Nie kłóć się z idiotą. Będziesz musiał zniżyć się do jego poziomu a