-
X-Received: by 2002:a81:2893:: with SMTP id o141mr15112857ywo.488.1565374898406; Fri,
09 Aug 2019 11:21:38 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:2893:: with SMTP id o141mr15112857ywo.488.1565374898406; Fri,
09 Aug 2019 11:21:38 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!b
26no4231320qtq.0!news-out.google.com!d29ni135qtg.1!nntp.google.com!b26no4231314
qtq.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 9 Aug 2019 11:21:37 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <qik4fq$f1q$1@dont-email.me>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.74.211;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.74.211
References: <5d4c1ad9$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4c339a$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<5d4c5efc$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4d8da1$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<qik4fq$f1q$1@dont-email.me>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: ustawianie geometrii xsara picasso i podobne
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Fri, 09 Aug 2019 18:21:38 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2661102
[ ukryj nagłówki ]Tak jak napisales z montowaniem jest ok. Te trzy punkty ktore opieraja sie o felge
przez zamontowaniem musza byc w plaszczyznie rownoleglej do promienia swiatla z
laserka. Jak polozenie bazowe calego przyrzadu bedzie z bledem to nawet jak
doregulujesz po zamontowaniu zeby swiecilo w jeden punkt to i tak wynik pomiaru
bedzie obarczony bardzo duzym bledem. Oczywiscie beda tacy co moga to podwazac ale ja
to fizycznie przecwiczylem z fabrycznym przyrzadem co sie nazywal PKO4. Druga sprawa
to najpierw skalibrowany przyrzad trzeba zamontowac na kolo i ustawic zeby przy
obracaniu kola pokazywal ten sam punkt. Ale po opuszczeniu z podnosnika jak nie ma
obrotnc trzeba z zalozonym przyrzadem przejechac sie zeby kola ustawily sie poprawnie
do podloza. Zeby tego nie robic z fabrycznymi przyrzadami maja na wyposazeniu
obrotnice. Obrotnica moze sie obracac i przesuwac prawo-lewo. Na obrotnicy likwiduja
sie naprezenia w zawieszeniu i ukladzie kierowniczym po opuszczeniu samochodu. Jak by
ktos (JF) mial jakies swoje wlasne przemyslenia to i tak nie bede bral w udzialu w
dyskusji bo w temacie jaki opisalem ja mam racje i to nie podlega dyskusji.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.08.19 13:53 ToMasz
- 10.08.19 16:59 Budzik
- 14.08.19 14:04 Kamil 'Model
- 14.08.19 18:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=